خبرگزاری کار ایران

معامله بیش از ۵۰۷ میلیون ورقه بهادار در فرابورس ایران

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۶۶

در پایان معاملات امروز ۲۳ اسفندماه، ۵۰۷ میلیون و ۸۳۰ هزار ورقه بهادار در ۱۶ هزار و ۸۵۹ نوبت دست به دست شد و ارزش آن ۲ هزار و ۴۸۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال رسید .

در شنبه پایانی سال جاری، ۵۰۷ میلیون و ۸۳۰ هزار ورقه بهادار در ۱۶ هزار و ۸۵۹ نوبت در فرابورس ایران معامله شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فرابورس، روابط عمومی فرابورس ایران، در پایان معاملات امروز ۲۳ اسفندماه، ۵۰۷ میلیون و ۸۳۰ هزار ورقه بهادار در ۱۶ هزار و ۸۵۹ نوبت دست به دست شد و ارزش آن ۲ هزار و ۴۸۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال رسید.

در روز جاری، بانک دی با معامله ۴۸ میلیون و ۴۰ هزار سهم به ارزش ۱۹ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با افزایش ۴. ۵ واحدی به رقم ۷۲۳ واحد رسید.

بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام شرکت البرز بالک و پس از آن شرکت‌های بیمه ما و نیرو سرمایه و بیشترین کاهش هم نصیب حق تقدم خدمات دریایی و بندری سینا، حق تقدم بیمه دی و پتروشیمی امیرکبیر شده است.

در اولین روز هفته، بازار اوراق با درآمد ثابت نیز شاهد معامله ۸۳ هزار و ۲۷۰ ورقه اجاره ماهانه رایتل بود و بیشترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله در اختیار صندوق سرمایه‌گذاری آساس با معامله ۵۲۶ هزار و ۵۰۰ سهم بود.

طبق این گزارش، شرکت تابان نیرو سپاهان با نماد معاملاتی «تابا» به عنوان یکصد و هشتاد و یکمین نماد معاملاتی در بازار پایه فرابورس ایران درج شد و معاملات آن به صورت توافقی انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز