خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد مستضعفان:

شفاف سازی فعالیت های بنیاد مستضعفان در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۷۹۹

رییس بنیاد مستضعفان گفت: فصل جدیدی از فعالیت بنیاد در راستای محرومیت زدایی آغاز شده و به منظور شفاف سازی فعالیت های بنیاد از سال آینده تمام شرکت های وابسته قراردادها و معاملات خود را در سایت های مربوطه منتشر می کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان محمد سعیدی کیا، افزود: جزییات برنامه و بودجه سال آینده به منظور شفاف سازی امور در سایت های بنیاد مستضعفان منتشر خواهد شد، زیرا از 37 سال پیش اساس فعالیت بنیاد مستضعفان بر محرومیت زدایی گذاشته شده است.

رییس بنیاد با اشاره به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری خدمت به محرومان و مستضعفان را مهمترین رسالت بنیاد عنوان کرد و گفت: تک تک افراد شاغل در بنیاد در ارایه خدمات به این گروه از جامعه سهیم هستند و امیدوارم که این مسوولیت را به خوبی اجرایی کنیم.

سعیدی کیا ضمن تشکر از دقت نظر هیات امنای بنیاد در تصویب بودجه سال آینده گفت: جزییات بودجه بنیاد مستضعفان به منظور شفاف سازی در سایت های بنیاد قرار خواهد گرفت تا مورد قضاوت همگان قرار گیرد و در سال آینده 30 درصد از سود کل بنیاد برای خدمات مستقیم و غیرمستقیم بنیاد برای محرومیت زدایی اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به جمله مشهور حضرت امام راحل که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست، افزود: مسئولیت محرومیت زدایی افتخاری است که حدود 28 هزار نفر شاغل در خانواده بنیاد مستضعفان در اقصی نقاط کشور در آن سهیم هستند.

سعیدی کیا بر خروج بنیاد مستضعفان از کسب و کارهای کوچکی که بخش خصوصی و عامه مردم توانایی انجام آنها را دارند تاکید کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد که طبق شاخص های تعریف شده و مولفه های اقتصاد مقاومتی با هم افزایی، میزان بهره وری در بنیاد افزایش یابد.

رییس بنیاد مستضعفان براهمیت مسولیت پذیری مدیران عامل و نقش آفرینی اعضای هیات مدیره شرکت ها و شرکت های مادر تخصصی، گفت: باید از همه منابع انسانی در اختیار استفاده کرد تا بسترهای مناسبی برای رشد و توسعه بنیاد فراهم شود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به ایجاد و بهره گیری از شرکت های دانش بنیان برای تقویت کسب و کار، توجه به کار آفرینان را به عنوان مبنای رشد شرکت ها به ویژه در مناطق محروم اعلام کرد و گفت: سرمایه هر بنگاه اعتماد مردمی است، شرکت های بنیاد با تمرکز بر ارزش های انقلاب اسلامی با افزایش کیفیت تولید خود، احترام به مخاطبان وعمل به وعده ها می توانند اعتماد سازی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز