خبرگزاری کار ایران

نصرالله حجازی در گفتگو با ایلنا:

عضو سالاری باید در اتاق شکل گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۵۶۶

درشرایط فعلی اتاق بازرگانی برای افزایش سطح کارآیی خود نیازمند یک تغییر اساسی است که البته تحقق این تغییر منوط به اصلاح ساختار، کارکرد ، نقش و جایگاه اتاق است.

عضواتاق بازرگانی تهران بزرگترین نقطه ضعف اتاق طی دوران فعالیت کاری اش رادرائتلاف بادولت به مظنورتخفیف مطالبات بخش خصوصی دانست و خاطرنشان ساخت: کوتاهی مسئولان اتاق بازرگانی در برابر دولت در جهت خاموش کردن صدای بخش خصوصی و به خصوص در معضلات ناشی از تحریمهای بین المللی از بزرگترین نقاط ضعف اتاق بوده است.

نصرالله حجازی کاندیدای گروه خواستاران تحول در گفت و گو با ایلنا گفت: درشرایط فعلی اتاق بازرگانی برای افزایش سطح کارآیی خود نیازمند یک تغییر اساسی است که البته تحقق این تغییر منوط به اصلاح ساختار، کارکرد ، نقش و جایگاه اتاق است.

عضواتاق بازرگانی درهمین حال نسبت به روند و چگونگی اداره اتاق بازرگانی انتقاد کرد و افزود: متاسفانه تاکنون اتاق بازرگانی به صورت سنتی و نیز انحصاری تحت سیطره اعضایی بوده که قائل به عضوسالاری و نیزخرد جمعی نبوده اند . و امید داریم این روند با حضور افراد صاحب نام تغییر کند

عضواتاق بازرگانی تهران درهمین حال نقش کمیسیون های اتاق بازرگانی را یکی از ارکان مهم برشمرد و اظهار داشت: همچنان که کمیسیونهای تخصصی مجلس نقش اساسی در بررسی لوایح و امور نقش اساسی دارند برهمین اساس نیز کمیسیونهای اتاق بازرگانی باید نقشی تعین کننده و اثربخش داشته باشند.

عضو اتاق بازرگانی درهمین حال درباره ترکیب سنی اعضای کمیسیونهای اتاق نیز گفت: عقلانیت حکم می کند که در مجموعه نهادها، ترکیبی از عناصر جوان و نیز نیروهای با تجربه حضور داشته باشند و اساسا باید شرایط را برای حضور نیروها واندیشه های نو فراهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز