خبرگزاری کار ایران

شرفشاهی در گردهمایی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها عنوان کرد:

تاکید بر تعامل بیشتر در جلسات منطقه ای استانی

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۰۹

یکی از تکالیفی که بر عهده مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی گذاشته شد، سند راهبردی وزارتخانه بود که طی یکسال از اجرای این سند، تجربه موفقی بدست آمد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد در گردهمایی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها با تأکید برگزاری منظم جلسات منطقه ای توسط استان ها گفت: با توجه به نگاه جدیدی که بر کشور حاکم است، امیدواریم بتوانیم آیین نامه جدیدی را برای تعامل بیشتر، هم افزایی و تصمیم سازی بهتر در سطح مدیریت های استانی تهیه کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد شرفشاهی در این گردهمایی که با حضور معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور و مدیران ستادی و استانی برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: برگزاری منظم و مستمر اینگونه جلسات باعث طرح و حل موضوعات و مسائلی که استانها با آن مواجه هستند خواهد شد.
وی در خصوص اهمیت این گردهمایی گفت: یکی از موضوعات و دغدغه های اصلی، مسائل و مشکلات مرتبط با استانها و وضعیت ارتباط آنها با ستاد وزارتخانه است که در این جلسات بررسی خواهد شد.
شرفشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگاه آینده نگرانه دکتر طیب نیا به مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: یکی از تکالیفی که بر عهده مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی گذاشته شد، سند راهبردی وزارتخانه بود که طی یکسال از اجرای این سند، تجربه موفقی بدست آمد.
وی تأکید کرد: لازم است با استفاده از تجربیات بدست آمده یکساله از اجرای نقشه راهبردی، همکاران سازمان امور اقتصادی و دارایی استانها با دقت و توجه بیشتری به اجرای دقیق آن بپردازند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد در پایان با اشاره به نقش مرکز نوسازی و تحول اداری در وزارتخانه گفت: با پیگیری های انجام شده نقاط ضعفی که در فناوری اطلاعات وزارتخانه وجود داشت بهبود یافته و یک تمرکز رفتاری در برنامه ریزی و پیگیری کارها صورت گرفته است.
در ادامه این نشست مدیران ستادی حوزه نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، گزارشی از فعالیت های یکساله حوزه خود در خصوص همکاری با سازمان امور اقتصادی و دارایی استانها ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز