خبرگزاری کار ایران

نخستین روزنامه خودرویی جهان در ایران منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۶۰۵

هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه بیستم بهمن ۱۳۹۳ مجوز انتشار نخستین روزنامه خودرویی جهان را در ایران به نام دنیای‌خودرو صادر کرد.

برای اولین بار در دنیا مجوز انتشار نخستین روزنامه خودرویی جهان با عنوان دنیای‌خودرو به نام یک ایرانی ثبت شد.

به گزارش ایلنا، هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه بیستم بهمن ۱۳۹۳ مجوز انتشار نخستین روزنامه خودرویی جهان را در ایران به نام دنیای‌خودرو صادر کرد.

دنیای‌خودرو در حال حاضر در قالب هفته‌نامه با مدیرمسئولی و صاحب امتیازی خشایار نظریان منتشر می‌شود و در حالی که تعداد شمار‌گان هیچ نشریه خودرویی از ۴۰۰ عبور نکرده، این نشریه در ماه گذشته توانست با انتشار چهارصدمین شماره خود رکورد نشریات خودرویی ایران را بشکند.

اعطای مجوز روزنامه دنیای‌خودرو در تاریخ ۲۰ بهمن‌ماه از سوی اعضای هیات نظارت بر مطبوعات به خشایار نظریان در حالی است که او اجازه انتشار این روزنامه را حدود ۱۲ سال پیش از اداره کل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرده بود اما در تاریخ چهاردهم مردادماه سال ۱۳۸۵ هیات نظارت فقط با ترتیب انتشار هفتگی دنیای‌خودرو موافقت کرد.

اکنون پس از گذشت هشت سال انتشار بی‌وقفه هفته‌نامه دنیای‌خودرو، هیات نظارت بر مطبوعات به درخواست تغییر در ترتیب انتشار هفته‌نامه دنیای‌خودرو به روزنامه پاسخ مثبت داده است و پرمخاطب‌ترین نشریه خودرویی ایران قرار است به صورت روزانه منتشر شود.

خشایار نظریان صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه دنیای‌خودرو با تایید این خبر، ضمن دعوت به کار از تمام روزنامه‌نگاران خودرویی کشور (خودرونویسان) به خبرنگار ما گفت: ما این روزنامه را در آینده نزدیک با تیراژی انبوه در سراسر ایران منتشر خواهیم کرد و دست تمامی کسانی که در این راه ما را یاری می‌کنند خواهیم فشرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز