خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیو عمران در گفت‌وگو با ایلنا:

تعهدات دولت سابق در مسکن مهر اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۱۳

تعهدات قبلی باید اجرایی شود. مسئولان دولت نیز اعلام کرده اند که تعهدات قبلی را اجرایی می کنند اما در مورد تعهدات جدید طرح جامع مسکن را تدوین و احتمالا این طرح را هفته آینده به مجلس می آورند.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس از عزم وزارت مسکن برای اجرای تعهدات دولت سابق در حوزه مسکن مهر خبر می‌دهد و می‌گوید که قرار است وزیر مسکن هفته آینده طرح جامع مسکن را به کمیسیون عمران تحویل دهد.

علی اکبر آقایی نماینده سلماس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با آخرین تصمیم گیری وزارت راه و شهرسازی در مورد پروژه مسکن مهر گفت: وزارت مسکن در نظر دارد که به صورت جداگانه تعهدات قبلی این وزارت خانه در حوزه مسکن را اجرایی کند. از این طرف هم قرار شد وزیر از وضعیت مسکن و ضوابط جدید خرید و فروش مسکن گزارشات خودشان را به کمیسیون ارائه دهند.

وی با اشاره به برخی خبر‌ها در مورد برداشت‌های مسئولان دولت سابق از بانک‌ها برای تامین هزینه‌های مسکن مهر نیز گفت: این‌ها برداشت نبوده بلکه به دلیل هزینه‌های بالای برخی کار‌ها صورت گرفته بوده که وزیر مسکن وعده داده است که نسبت به این تعهدات نیز عمل کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به تعهدات دولت سابق برای اجرا در حوزه مسکن یادآور شد: این تعهدات هم از طرف خریداران و هم از طرف تولیدکندگان به صورت عادی اجرایی می‌شود. وزیر مسکن هم وعده داده آنچه را که از قبل شروع شده بوده را انجام می‌دهند و طبق مقررات جدید که به صورت اندوخته وجه فراهم خواهد شد اجرایی می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان دولتی ناگزیر از ادامه راه مسکن مهر هستند یا خیر نیز گفت: تعهدات قبلی باید اجرایی شود. مسئولان دولت نیز اعلام کرده‌اند که تعهدات قبلی را اجرایی می‌کنند اما در مورد تعهدات جدید طرح جامع مسکن را تدوین و احتمالا این طرح را هفته آینده به مجلس می‌آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز