خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه خودروهای سنگین دیزلی برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۰۷۶۰۳

نخستین نمایشگاه خودروهای سنگین دیزلی و نیز هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات راهسازی، راهداری معدنی، ریلی و صنایع وابسته اصفهان، از ۳ الی ۶ مهرماه سال جاری در مساحتی بالغ بر۸۵۰۰ متر مربع فضای سر پوشیده و۵۰۰ متر مربع فضای باز نمایشگاهی و در سه سالن مجزا برگزارمی شود.

ایلنا: مدیر ارتباطات شرکت سایپا دیزل از حضور فعال این شرکت در نخستین نمایشگاه خودروهای سنگین دیزلی اصفهان که همزمان با هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات راهسازی، راهداری معدنی، ریلی و صنایع وابسته برگزار خواهد شد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین حیدری –مدیر ارتباطات شرکت سایپا دیزل با اعلام این خبر افزود: این شرکت با تدوین برنامه ای جامع و هدفمند در نخستین نمایشگاه خودروهای سنگین اصفهان، بار دیگر توانمندی و ثمرة تجارب خود را در طول نیم قرن فعالیت این واحد صنعتی به نمایش خواهد گذاشت.

وی گفت: در این نمایشگاه محصولاتی چون: کاوه(۲*۴)، البرز T۳۷۵(۴*۶) و کامیونت الوند ۵/۶ تن در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مدیر ارتباطات شرکت سایپادیزل با اشاره به جایگاه استراتژیک استان اصفهان در صنعت حمل و نقل کشور یادآور شد: رتبه اول در میزان کالای حمل شده با ۲۱۸/۴۳ هزار تن انواع کالا، تعداد پایانه های بار و تعداد شرکتهای حمل و نقل کالا در کشور و وجود بیش از ۸۰۰۰ کارخانه تولیدی از جمله صنایع بزرگی همچون ذوب آهن، مجتمع فولاد، چندین کارخانه سیمان، پالایشگاه، پتروشیمی، پلی اکریل و صدها واحد صنعتی تبدیلی در استان اصفهان، نشان از ظرفیت های مناسب و جایگاه ویژة حمل و نقل این استان در کشور دارد.

حیدری اضافه کرد: در این شرایط، شرکت سایپا دیزل با نگاهی استراتژیک به نخستین نمایشگاه خودروهای سنگین دیزلی که فضایی تخصصی را برای فعالان حوزه حمل و نقل فراهم خواهد آورد، به همراه چهار نمایندگی فروش محصولات در استان اصفهان، حضوری فعال خواهد داشت.

این گزارش می افزاید: نخستین نمایشگاه خودروهای سنگین دیزلی و نیز هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات راهسازی، راهداری معدنی، ریلی و صنایع وابسته اصفهان، از ۳ الی ۶ مهرماه سال جاری در مساحتی بالغ بر۸۵۰۰ متر مربع فضای سر پوشیده و۵۰۰ متر مربع فضای باز نمایشگاهی و در سه سالن مجزا برگزارمی شود.

علاقه مندان به بازدید از غرفه سایپا دیزل می توانند در مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان، سالن میرداماد مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز