خبرگزاری کار ایران

کاهش هزینه پول در بانک‌های گردشگری، اقتصاد نوین و سینا

کد خبر : ۱۶۵۴۱۵

با هدف تسهیل ارایه خدمات به مشتریان و تامین منابع مالی پروژه های بزرگ، تفاهم نامه سه جانبه همکاری بانک های اقتصادنوین، سینا و گردشگری توسط مدیران عامل این سه بانک امضاء شد.

بر اساس این تفاهم نامه سه بانک اقتصادنوین، سینا و گردشگری در بخش های مختلف بانکی از جمله اعطای تسهیلات در پروژه ها و طرحها به صورت سندیکائی و در چارچوب دستورالعمل اعطای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اعطای تسهیلات به شرکتهای تابعه، مشارکت در طرح های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری مشترک در طرحها و پروژه های کوتاه مدت و میان مدت، همکاری و تبادل نظر در زمینه امور فناوری اطلاعات و تکنولوژی و همکاری در مدیریت بهینه نقدینگی همکاری خواهند داشت.

معرفی و پشتیبانی متقابل از مشتریان خوش حساب، حمایت و اجرای طرح ها و پروژه های تحقیقاتی مشترک، تبادل اطلاعات و همکاری در حوزه آموزش، ارائه خدمات بانکی به مشتریان سه بانک از طریق شعب یکدیگر، فراهم سازی امکان واریز وجوه توسط مشتریان سه بانک از طریق شعب یکدیگر، همکاری در برگزاری مشترک همایش ها و کارگاه های آموزشی، طراحی و پیاده سازی برنامه های بازاریابی مشترک در بازارها و حوزه های مورد علاقه، مشارکت در برگزاری نمایشگاه ها و اجرای برنامه های تبلیغاتی در زمینه های مشترک از دیگر مفاد تفاهم نامه سه بانک اقتصادنوین، سینا و گردشگری به شمار می رود.

در این مراسم علی اصغر سفری، مدیر عامل بانک گردشگری، گفت: با امضای این تفاهم نامه همکاری، سطح خدمت رسانی این سه بانک به مشتریان افزایش می یابد که این موضوع در نهایت به افزایش رضایت مندی مشتریان منجر خواهد شد.

وی ضمن اعلام این موضوع که بستر سازی لازم برای اجرای دقیق مفاد این تفاهم نامه فراهم شده است گفت: این تفاهم نامه زمینه کاهش هزینه پول در این سه بانک فراهم می کند ضمن اینکه بهره وری را نیز در این بانک ها افزایش می دهد.

سفری گفت: با امضای این تفاهم نامه خدمات سندکایی این سه بانک کیفی تر به مشتریان ارایه می شود.

حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین در مراسم امضای این تفاهم نامه سه جانبه گفت: هم افزایی در نظام بانکی دنیا موضوع جدیدی نیست و سال ها است که بانک های معتبر دنیا از این فرصت در جهت تامین نیازها مشتریان بزرگ بهره می برند و خوشبختانه این فرهنگ در کشور ما نیز در حال گسترش می باشد.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی فرصت بزرگ شدن را برای نظام بانکی خصوصی کشور فراهم می کند، گفت: در حال حاضر بانک های خصوصی در مقایسه با بانک های دولتی از حجم کوچکتری برخوردارند که این موضوع محدودیت هایی را بانک های خصوصی فراهم کرده است، یکی از راهکارهای برون رفت از این محدودیت هم افزایی است.

کوروش پرویزیان مدیر عامل بانک سینا نیز در این مراسم گفت: این تفاهم بر اساس رهنمودهای جناب آقای دکتر سیف رییس کل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، الگویی برای نظام بانکی کشور خواهد بود تا بانک ها با اشتراک گذاشتن مزیت های خود زمینه رشد و بالندگی نظام بانکی را فراهم کنند.

وی در ادامه پیشنهاد کرد دومین همایش بررسی چالش های تامین مالی با همکاری سه بانک اقتصادنوین، سینا و گردشگری و دانشگاه تهران برگزار شود که این پیشنهاد مورد استقبال مدیران عامل بانک های اقتصادنوین و گردشگری قرار گرفت.

در این مراسم که به میزبانی بانک اقتصادنوین برگزار گردید، تفاهم نامه همکاری سه بانک اقتصاد نوین، سینا و گردشگری، به امضای مدیران عامل این سه بانک رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز