خبرگزاری کار ایران

امروز انجام شد؛

بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از ندامتگاه قزلحصار

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۵۷۴

رئیس سازمان زندان‌ها با حضور در استان البرز، از ندامتگاه قزلحصار و همچنین محل و محیط زندان تعطیل‌شده رجایی‌شهر بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها امروز در ندامتگاه قزلحصار حضور یافت و از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در بخشی از این بازدید سه ساعته که به منظور رصد اقدامات تحول و تعالی زندانبانی صورت گرفت، در اندرزگاه‌های زندانیان حضور یافت.

وی همچنین از بخش‌های اسکان مددجویان زندان تعطیل‌شده رجایی‌شهر که به قزلحصار منتقل شده‌اند، بازدید کرد و به شکل چهره‌به‌چهره به گفت‌وگو با برخی از این زندانیان پرداخت و شرایط آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین خطاب به مدیران بر رسیدگی مستمر به درخواست‌های مددجویان تاکید کرد.

محمدی در بخشی از این حضور و درجمع مدیران و پرسنل زندان قزلحصار، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته، با اشاره به تعطیلی زندان رجایی‌شهر گفت: تعطیلی این زندان پس از دستور ریاست محترم دستگاه قضا درسفر استانی به البرز در کمترین زمان ممکن و اقدام جهادی و شبانه‌روزی به ثمر نشست.

وی ادامه داد: تدارک شرایط اسکان و تخلیه و انتقال زندانیان رجایی‌شهر، حاصل تدبیر و خرد جمعی است که ازسوی مدیران و کارکنان زندان‌ها و همچنین همراهی نیروی انتظامی محقق شد و امروز هم از سوی همگان شاهد بازخوردهای مثبتی در ارتباط با تعطیلی این زندان هستیم.

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه تعطیلی این زندان خواسته به حق مردم کرج بوده است، افزود: امروز مایه خوشحالی است که خواسته مردم عملیاتی شده است.

محمدی پیش از بازدید از ندامتگاه قزلحصار صبح امروز از محل زندان تعطیل‌شده رجایی‌شهر نیز بازدید کرد.

در این بازدیدها معاونین و جمعی از مدیران ستادی سازمان زندان‌ها و همچنین اداره‌کل زندان‌های استان تهران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز