خبرگزاری کار ایران

عشایر دارای دامدار کارت تسهیلات کم بهره می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۰۱۳

رئیس سازمان امور عشایر ایران تاکید کرد: عشایر برای ثبت نام و دریافت دامدار کارت اقدام کنند تا بتوانند از تسهیلات کم بهره برای خرید علوفه دامی استفاده کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان امور عشایر ایران، عباس پاپی زاده اظهار کرد: تسهیلات کم بهره برای خرید علوفه دامی اختصاص داده تا مشکل تامین نقدینگی عشایر کمتر شود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران تاکید کرد: عشایر باید برای ثبت نام و دریافت دامدار کارت اقدام کنند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

پاپی زاده با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم سازمان ارتقا معیشت جامعه عشایری است، افزود: بهبود بازار فروش محصولات تولیدی عشایر از سوی سازمان در حال پیگیری است.

نماینده ویژه وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود به خصوص ظرفیت اتحادیه ها و تعاونی های عشایری برای اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها استفاده شود.

وی گفت: با توجه به سیاست وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از عشایر در برابر افت قیمت دام، سیاست صادرات دام و خرید داخلی اتخاذ شده که با حذف واسطه ها قیمت گوشت برای مصرف کننده افزایش پیدا نکرده و سود ناشی از آن به عشایر می رسد.

پاپی راده با اشاره به تعاملات خوب دولت و مجلس با سازمان امور عشایر و افزایش اعتبارات حوزه عشایر در سال جاری، اظهار امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۱ تحولات اساسی در زندگی عشایری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز