خبرگزاری کار ایران

رییس صادرات JSC روسیه خبر داد:

تاسیس دفتر مرکزی توسعه صادرات روسیه در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۳۹۵

رییس صادرات JSC روسیه از تاسیس دفتر مرکزی توسعه صادرات روسیه در ایران خبر داد و گفت: یکی از اولویت های این مرکز همکاری با شرکا و ایران است از این رو به زودی دفتر نمایندگی مرکز توسعه صادرات در ایران را راه اندازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا،ورونیکا اولگونا نیکیشینا در نشست تجاری همکاری‌های ایران و روسیه با بیان اینکه به دنبال حمایت از واردات هستیم، اظهار داشت: روسیه به واردات نیاز دارد و یکی از بازارهای مهم را ایران می‌دانیم. در مرکز توسعه صادرات روسیه آژانسی برای حمایت مالی از همکاری اقتصادی وجود دارد که وظیفه این آژانس ارایه خدمات به شرکا و علاقه‌مندان به همکاری با روسیه است.

وی از تاسیس دفتر مرکزی توسعه صادرات روسیه در ایران خبر داد و گفت: یکی از اولویت های این مرکز همکاری با شرکا و ایران است از این رو به زودی دفتر نمایندگی مرکز توسعه صادرات در ایران را راه اندازی می‌کنیم.

رییس صادرات JSC روسیه با بیان اینکه دیدار امروز می‌تواند اولین گام برای توسعه اقتصادی با ایران باشد، ادامه داد: در این سفر با بررسی پیشنهادات دو طرف، راهکارهایی برای رفع مسائل به کار می‌بریم.

نیکیشینا با توجه به شرایط امروز روسیه باید همکاریهای اقتصادی را افزایش دهیم، گفت: در حال حاضر یکی از پتانسیل‌های افزایش سطح روابط با ایران، ارسال محصولات روسی یا تولید محصولات روسیه در ایران است و می‌توانیم در حوزه‌های پتروشیمی، خودرو، راه آهن، حمل و نقل دریایی با ایران همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در مورد تولید در ایران اولویت ما، محصولاتی است که ایران به آن نیاز دارد و همچنین کالاهایی که روسیه به واردات آن نیاز داشته است.

رییس صادرات JSC روسیه تاکید کرد: به طور قطع راه اندازی نمایندگی مرکز توسعه صادرات در ایران باعث تعمیق روابط اقتصادی و تجاری دو کشور خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز