خبرگزاری کار ایران

نباید در ارز دیجیتال از دنیا عقب بیفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۲۶۴

یک فعال رمز ارز دیجیتال گفت: نباید در ارز دیجیتال از دنیا عقب بیفتیم چین یک زمان ماینرها را جمع کرد اما در شانگ های بانک بیت کوین را راه اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نشست خبری مجتبی قدیریان مدیر عامل شرکت راهبران فردا، باهدف معرفی و رونمایی از اپلیکیشن ترید آپ برگزار شد.

قدیریان گفت: نگرش شهروندان برای کسب درآمد باید تغییر پیدا کند از این رو ما بر روی ذهنیت ثروت ساز کار کردیم و اینکه چگونه شهروندان در عصر مجازی می‌توانند پولسازی کنند.

وی ادامه داد: برخی از سودجویان از نداشتن دانش کافی برخی فعالان ارز مجازی سودهای کلانی عاید آنها شد از این رو کسب مهارت و نقش آموزش در این زمینه پررنگ است و می‌توان سوء استفاده‌ها را به حداقل رساند.

وی با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن ترید آپ، افزود: در این اپلیکیشن سبد ارزهای دیجیتال و خرید و فروش تعریف شده است و به افراد می‌گوید که در شرایط سود هستند یا زیان و چه زمان ارز خود را به فروش برسانند که ضرر آن کاهش پیدا کند.

این فعال اقتصادی امکان برقراری تماس تلفنی را به عنوان دیگر جذابیت این اپلیکیشن معرفی کرد و افزود: افراد می توانند با کارشناس مربوط تماس و چت آنلاین داشته باشند و از تحلیل گران راهنمایی بگیرند؛ راهنمایی در این حرفه اهمیت ویژه دارد ارز لونا کمتر از 2 روز 100 دلار به ضرر رسید.

قدیریان با اشاره بسترهای اعتماد مردم برای خرید ارزهای دیجیتال، گفت: بانک مرکزی خرید و فروش با ارز دیجیتال را ممنوع کرده است به این معنا که اشخاص نمی تواند در ازای خرید ملک و یا کالایی ارز دیجیتال پرداخت کند چرا که به مثابه پولشویی می‌توان آن را قلمداد کرد و ارز باید به ریال تبدیل سپس با آن مبادرت به خرید و فروش کرد.

وی ادامه داد: مجلس به دنبال راهی بود تا درگاه ارز دیجیتال بسته شود که با مخالفت دولت مواجه شد چرا تکنولوژی راه خود را پیدا می کند و نمی توان مانع آن شد.

این فعال اقتصادی با اشاره به لزوم انعطاف پذیر بودن در قانون گذاری، گفت: نباید در ارز دیجیتال از دنیا عقب بیفتیم چین یک زمان ماینرها را جمع کرد اما در شانگ های بانک بیت کوین را راه اندازی کرد.

قدیریان گفت: تلاش ها برای رمز ارز ملی آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز