خبرگزاری کار ایران

احتمال صدور مجوز صادرات گندم هند به عربستان و امارات

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۹۰

دولت هند در حال بررسی کاهش ممنوعیت صادرات گندم به کشورهای دوست در آینده است. تا با وجود محدودیت‌های اعمال شده، گندم به عربستان و امارات عرضه شود.

 به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین؛ گزارش‌های رسانه‌های هند نشان می‌دهد که مقامات رسمی هند پس از تصمیم اخیر این کشور مبنی بر ممنوعیت صادرات و توقف صادرات هزاران تن به دلیل تورم بالا، در مرحله فعلی  احتمال صادرات گندم به عربستان سعودی و امارات را صادر کنند.

 روزنامه «گلف هندی» روز جمعه در گزارشی به نقل از منابع آگاه نوشت: دولت هند در حال بررسی کاهش ممنوعیت صادرات گندم به کشورهای دوست در آینده است. تا با وجود محدودیت‌های اعمال شده، گندم به عربستان و امارات عرضه شود.

این روزنامه نوشت: با هدف کنترل افزایش قیمت‌های داخلی، تصمیم به ممنوعیت صادرات گرفته شد و در عین حال با توجه به نیازهای آتی محدودیت ها برداشته می‌شود.

با کاهش صادرات از منطقه دریای سیاه پس از تهاجم روسیه به اوکراین در اواخر فوریه، خریداران جهانی برای عرضه گندم به هند متکی هستند. هند در سال جاری 10 میلیون تن محموله را هدف تولید قرار داده بود.

قیمت گندم در هند به سطح بی‌سابقه‌ای رسید، چون در برخی از معاملات نقدی به 25000 روپیه در هر تن (322.71 دلار) رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز