خبرگزاری کار ایران

برنامه جدید «واتس‌اپ» برای امکان ترک گروه بدون اطلاع دیگران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۱۶

واتس اپ، یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های چت در جهان، در حال آماده شدن برای رهایی از محدودیتی است که مدت‌ها باعث خجالت کاربرانش هنگام خروج از گروه‌ها شده است.

به گزارش ایلنا از وب سایت «اسکای نیوز عربستان»، این اپلیکیشن که متعلق به شرکت متا است، تصمیم گرفت به زودی به شرمندگی کاربران خود با اجازه دادن به آنها برای ترک گروه‌ها بدون اطلاع هیچ یک از اعضای خود پایان دهد.

 خالد موسی، کارشناس شبکه‌های اجتماعی، گفت: «این تغییر مدت‌ها در انتظار کاربران بوده است، زیرا برخی مجبور شدند بدون تمایل خود در گروه‌های واتس‌اپ بمانند تا از شرمندگی جلوی بقیه اعضا جلوگیری کنند.

موسی اشاره کرد که این تغییر تنها به سرپرست گروه اجازه می‌‍دهد بدون اینکه کسی بداند یا متوجه شود، بداند چه کسی گروه را ترک کرده است.

از سوی دیگر، مشاور امنیت سایبری Mazen Daccache به تغییرات بیشتری در اپلیکیشن مخصوصا "WhatsApp Business" اشاره کرد که در دوره آینده شاهد راه اندازی سرویس "WhatsApp Premium" خواهیم بود که یک سرویس پولی برای مشاغل خواهد بود.

به گزارش «اسکای نیوز»، داکاش توضیح داد که سرویس «واتس اپ پرمیوم» به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که یک حساب واتس اپ را به حداکثر 10 دستگاه پیوند دهند، علاوه بر این امکان ایجاد یک پیوند کوتاه که به مشتریان امکان می‌دهد با آنها تماس بگیرند.

داکاش اظهار داشت که "واتس اپ" هنوز قیمت اشتراک این سرویس را که در حال توسعه است تعیین نکرده است، که کمک می‌کند تا علاوه بر گسترش بیش از پیش قدرت خود در دنیای تجارت، با بهره گیری از مزایای عظیم، به سود مالی بیشتری دست یابد.

بر اساس آخرین آمار رسمی که این اپلیکیشن در نوامبر گذشته منتشر کرد، تعداد کاربران واتس اپ در جهان حدود دو میلیارد کاربر فعال است که آن را به محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسانی فوری در جهان تبدیل کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز