خبرگزاری کار ایران

حمل نفت خام در دولت سیزدهم ۲ برابر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۵۸۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش دو برابری حمل نفت خام در دولت سیزدهم گفت: شرکت ملی نفتکش که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌هاست دستاوردهای مطلوبی داشته که برای حمل نفت هیچ مشکلی ندارد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، حجت‌الله عبدالملکی، امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه طبق گزارش‌های اعلام‌شده، شرکت ملی نفتکش ایران جزو سه ناوگان بزرگ جهان به‌شمار می‌رود که برای داخلی‌سازی فعالیت‌های خوبی انجام داده است، گفت: بی‌تردید از این داخلی‌سازی حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به شرایط سخت کارگران در حوزه نفت و انرژی اظهار کرد: مسئله کارگری در شرایط سخت در شورای‌عالی کار مدنظر است، بخش زیادی از جامعه ما را کارگران تشکیل می‌دهند که درباره تعیین دستمزد و وضع آنها در شورای‌عالی کار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی حضور دارند و با نگاه سه‌جانبه‌گرایی توافق‌ها انجام می‌شود که دولت نیز از این تصمیم‌ها کمک و پشتیبانی می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی تمرکز بر تحول الگوی مدیریت با نگاه جهادی و استقرار مدیران انقلابی است. این تغییر رویکرد دستاوردهای خوبی داشته است که به رکورد در تولید و سودآوری برای شرکت‌های زیرمجموعه‌های صندوق‌های پنجگانه وزارت کار منجر شده است.

عبدالملکی با اشاره به افزایش دو برابری حمل نفت خام در دولت سیزدهم گفت: شرکت ملی نفتکش که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق‌هاست دستاوردهای خوبی داشته است، برای حمل نفت نیز هیچ مشکلی ندارد و ظرفیت حمل افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: یکی از اتفاق‌های خوب در شرکت‌های تابع وزارت کار، گرایش به رویکرد دانش‌بنیان و تولید داخلی است، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه در حوزه پالایشگاهی موفق به داخلی‌سازی یک هزار و ۵۰۰ قطعه شده است و سایر شرکت‌ها برای برطرف‌ کردن نیازهای فناورانه با شرکت‌های دانش‌بنیان وارد مذاکره شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز