خبرگزاری کار ایران

وعده دولت جدید کره جنوبی برای ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۳۶۵

وون هی ریونگ وزیر جدید زمین، زیربنایی و حمل و نقل کره جنوبی روز دوشنبه قول داد که به زودی نقشه راه دقیقی را برای ارائه بیش از 2.5 میلیون خانه جدید با تمرکز بر افزایش عرضه در مناطق شهری برای ایجاد ثبات در بازار مسکن اعلام کند.

به گزارش ایلنا از یونهاپ؛ وون هی ریونگ وزیر جدید زمین، زیربنایی و حمل و نقل کره جنوبی روز دوشنبه قول داد که به زودی نقشه راه دقیقی را برای ارائه بیش از 2.5 میلیون خانه جدید با تمرکز بر افزایش عرضه در مناطق شهری برای ایجاد ثبات در بازار مسکن اعلام کند.

وی گفت: طی پنج سال گذشته، قیمت مسکن سر به فلک کشیده و شکاف دارایی‌های خانوارها افزایش یافته است. املاک و مستغلات اکنون به یک موقعیت اجتماعی تبدیل شده است. من با تثبیت بازار برای طبقه متوسط ​​و مردم عادی این سیستم وضعیت را لغو خواهم کرد.

این وزارتخانه برنامه‌های تامین را در 100 روز اول پس از آغاز به کار دولت جدید اعلام خواهد کرد. به گفته وزیر، این طرح‌ها تعداد را بر اساس منطقه، نوع و چارچوب زمانی و همچنین راه‌های ارائه سریع آنها را شرح می‌دهد.

وی افزود که تمرکز بر چگونگی گسترش منابع در مناطق پرتقاضا و کلانشهرها خواهد بود، و اقدامات حمایتی «استثنایی» برای کمک به جوانان برای داشتن خانه‌های خود دنبال خواهد شد.

دولت یون سوک یول که هفته گذشته به قدرت رسید، متعهد شده است که سیاست‌های املاک و مستغلات را به شدت اصلاح کند و تعهدات کلیدی شامل ساخت بیش از 2.5 میلیون خانه جدید در سراسر کشور در طول دوره پنج ساله وی و کاهش مالیات‌های اعمال شده بر چندین نفر است. صاحبان خانه تا آنها را متقاعد به فروش خانه‌های خود کنند.

وون همچنین متعهد شد که پروژه‌های بازسازی و توسعه مجدد مسکن را مطابق با اصول بازار تحت فشار قرار دهد و مقررات مالی و سایر مقررات در بازار املاک و مستغلات را کاهش دهد.

با وجود مجموعه‌ای از اقدامات مانند افزایش مالیات و قوانین سخت‌گیرانه‌تر وام‌دهی برای مهار قیمت‌ها، قیمت مسکن طی چند سال گذشته افزایش یافته است. منتقدان می‌گویند که دولت قبلی فقط محدودیت‌های تقاضا و مالیات‌های تنبیهی را دنبال می کرد که بازار را مختل می‌کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز