خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی؛

«آقایی» مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۲۸۴

با حکم معاون وزیر راه‌ و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، بهروز آقایی به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش ایلنا ، علی‌اکبر صفایی در این حکم، بر "رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیأت عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل ‌الخطاب در اجرای کلیه امور"؛ "توانمندسازی، تقویت و ارتقای نیروهای انسانی متخصص و متعهد و تاکید بر انتخاب مدیران از میان همکاران کارآمد و پاکدست" و " توسعه سرمایه‌گذاری و پویایی در فضای کسب و کار با ارتقای فعالیت‌های ارزش‌افزوده" تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی همچنین "بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، کشتی و رفع دغدغه‌های بخش‌خصوصی" ؛ "توسعه بنادر منطبق با طرح‌های جامع مصوب و اهتمام در جهت توسعه بنادر کوچک با هدف افزایش رقابت‌پذیری و رفع مشکلات ساحل‌نشینان و فعالان حوزه دریایی بندری استان خوزستان"؛ " ارتقای ایمنی در زمینه فعالیت‌های بندری و دریایی، حفظ محیط زیست دریایی و امنیت دریانوردی(ISPS Code)" و " توسعه حمل‌ونقل چندوجهی و زنجیره تامین با محوریت افزایش حمل‌ونقل ریلی" را دیگر انتظارات خود از مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی خوزستان برشمرد.

صفایی همچنین در این حکم خواستار " توسعه و تجهیز ناوگان مسافری دریایی در راستای افزایش مسافرت‌های دریایی" ؛ "فرایندسازی جریان کالا در بنادر استان‌ مبتنی بر فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک" و "توجه جدی به ارائه خدمات دریایی و بندری با کیفیت و سریع برای پشتیبانی از لجستیک کالاهای اساسی به کشور" شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی همچنین "اهتمام جدی برای ایجاد شفافیت و مبارزه با فساد در راستای سیاست‌های دولت مردمی" ؛ "جدیت در پیاده‌سازی مدیریت مشارکتی و استفاده از نظرات کارشناسان" ؛ "اجرای دقیق کلیه وظایف قانونی سازمان در زمینه دولت صاحب‌پرچم، دولت صاحب‌ساحل و دولت صاحب‌بندر" و " برگزاری جلسات مستمر و منظم با مشتریان بندر از جمله شرکت‌های کشتیرانی، مالکان کشتی، صاحبان کالا، سرمایه‌گذاران، جامعه خن‌کاران و کلیه مشتریان و مراجعین و رفع مشکلات قانونی آنان" تاکید کرد.

گفتنی است، بهروز آقایی دارای مدرک کارشناسی ارشد هیدروگرافی دریا و دکترای فیزیک دریا است. وی پیشین از این، به مدت شش سال، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان‌وبلوچستان بوده است.

دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان سیستان و بلوچستان، معاون فنی و نگهداری، رئیس اداره برق و تأسیسات بنادر و دریانوردی خوزستان و تدریس در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از دیگر سوابق علمی و اجرایی بهروز آقایی بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز