خبرگزاری کار ایران

در طول سه سال؛

ارزش دارایی قطری‌ها در لندن ۵۰ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۰۰۳

میزان املاک قطری‌ها در لندن بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ تقریباً ۵۰ درصد افزایش یافته است .

به گزارش ایلنا از دوحه نیوز؛ میزان املاک در لندن متعلق به افراد قطری بین سال‌های 2018 تا 2021 تقریباً 50 درصد افزایش یافته است .

بازار املاک بریتانیا به دلیل فرصت‌های سرمایه گذاری و اقامتی که ارائه می‌دهد برای اتباع قطری جذاب بوده است. این کشور در میان 20 کشور برتری است که بخشی از مالکیت اموال فردی در بریتانیا هستند.

شورای شهر وست مینستر برخی از «مطلوب‌ترین» محله‌های لندن از جمله می‌فر، مریل‌بون، سنت جیمز، بیسواتر، وایت هال و بخش‌هایی از بلگراویا و نایتزبریج را در اختیار دارد.منطقه واندسورث به عنوان دومین مکان محبوب برای این خریداران است که به 12.4 درصد از مالکیت قطر رسیده است.

بین سال‌های 2018 و 2021، بخش هامرسمیت و فولام 76.5 درصد افزایش را تجربه کردند که بزرگترین افزایش مالکیت قطر است.

 آلفورد هیوز افزود: بخش‌هایی از ارلز کورت، فولام و شپردز بوش نیز اخیراً در میان سرمایه‌گذاران قطری مورد توجه قرار گرفته‌اند.

این گزارش شامل خریدهای انجام شده توسط شرکت‌ها نمی‌شود و بر تعداد خانه‌های متعلق به افراد قطری تمرکز دارد.

به گزارش رویترز ، اتباع و شرکت‌های قطری از سال 2008 حدود 5.9 میلیارد دلار را در «مکان‌های تجاری و توسعه‌ای» در بریتانیا هزینه کرده‌اند. از جمله مهم ترین سرمایه گذاری ها می توان به هارودز، ساختمان شارد، کاناری ورف و سهامی در بورس لندن اشاره کرد.

سازمان سرمایه گذاری قطر همچنین 22 درصد از سهام Sainsbury و نزدیک به 6 درصد در بانک Barclays را در اختیار دارد. همچنین 20 درصد از سهام هلدینگ فرودگاه هیترو را در اختیار دارد.

سرمایه‌گذاران قطری عمدتاً تصمیم می‌گیرند که در بریتانیا پول تزریق کنند، زیرا این کشور معافیت مالیاتی بر سودی که سرمایه‌گذاران خارجی هنگام فروش ملک کسب می‌کنند، ارائه می‌کند.

با این حال، در سال 2018 معافیت های مالیاتی این سرمایه گذاران خارجی به تدریج برداشته شده و معافیت مالیاتی برای متوسط ​​خریدار اولین بار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز