خبرگزاری کار ایران

اعزام تیم ملی فوتبال ایران با پرواز اختصاصی «هما»، به کره‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۰۶۸

مدیرکل روابط عمومی «هما» گفت: در پی توافق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما»، با فدراسیون فوتبال ایران، کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه ۲۸ اسفندماه سال جاری با پرواز اختصاصی و بدون توقف راهی کره‌جنوبی می‌شود.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، حسین جهانی مدیرکل روابط عمومی «هما» گفت: در پی توافق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران«هما»، با فدراسیون فوتبال ایران، کاروان تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه ۲۸ اسفندماه سال جاری با پرواز اختصاصی و بدون توقف راهی کره‌جنوبی می‌شود.

جهانی در خصوص زمان پرواز اختصاصی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: پرواز ملی پوشان ایرانی با شماره پرواز ۵۳۸۸ در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۸ اسفندماه سال جاری از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت ۱۱ (به وقت محلی) وارد فرودگاه اینچئون سئول می‌شود.

وی در مورد پرواز بازگشت ملی پوشان فوتبال ایران، گفت: تیم ملی فوتبال ایران در هفته نهم این مسابقات، چهارم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به مصاف تیم ملی کره‌جنوبی خواهد رفت و پرواز بازگشت ملی‌پوشان با شماره پرواز ۵۳۸۸ در ساعت ۴ و ۳۵ دقیقه بامداد (به وقت محلی) روز ۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ فرودگاه اینچئون سئول را ترک و در ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب که «هما»، در امر خدمت رسانی به مقوله مسئولیت اجتماعی نیز توجه دارد، گفت: انجام پروازهای ویژه و غیربرنامه‌ای در عرصه‌های مختلف مانند رویدادهای فرهنگی، ورزشی، سیاسی، بروز رخدادهای غیرطبیعی، سیل، زلزله، انتقال هموطنان از کشورهای مختلف در ایام محدودیت‌های‌کرونایی با پروازهای یک طرفه به کشور و اخیراً انجام دو پرواز غیربرنامه‌ای برای انتقال هموطنان مقیم اوکراین از کشورهای لهستان و رومانی ازجمله اقدامات «هما»، در راستای مسئولیت اجتماعی خود بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز