خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

انجام اولین پرواز بازگشت ایرانی‌های مقیم اوکراین به محض صدور مجوزها/ آسمان اوکراین برای تمام ایرلاین‌ها کلییر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۹۶۲

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگان هما آماده بازگرداندن ایرانی‌های مقیم اوکراین است.

حسین جهانی در گفت و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین تصمیمات جهت بازگرداندن ایرانی‌های مقیم اوکراین اظهار داشت: ناوگان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) آماده انجام پرواز به کی‌اف برای بازگرداندن ایرانی‌های مقیم اوکراین است. 

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه آسمان شرایط جنگی آسمان کشور اوکراین (CLEAR) است و هیچ پروازی در فضای عبوری آسمان این کشور انجام نمی‌شود و نه تنها ایرلاین‌های ایرانی، بلکه شرکت هواپیمایی هیچ کشوری اجازه پرواز به سمت اوکراین را ندارد. 

مدیرکل روابط عمومی هما گفت: از سوی دیگر هموطنانمان در اوکراین درخواست بازگشت به ایران را دارند از این رو هماهنگی‌های بین دستگاهی در حال انجام است تا اولین پرواز برای برگشت ایرانی‌های مقیم اوکراین انجام شود. 

جهانی با بیان اینکه ناوگان هما آمادگی انجام پرواز کی‌اف را دارد گفت: به محض صدور مجوز اولین پرواز به اوکراین را برای بازگرداندن ایرانی ها انجام می‌دهیم.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز