خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت مطرح کرد؛

رویکرد فرهنگی را با سازوکار اقتصادی پیش ببریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۰۳۹

وزیر صمت اظهار داشت: من نسبت به صنایع خلاق احترام ویژه‌ای قائل هستم و قبل از وزارت نیز شرکتی برای صنایع خلاق تاسیس کردم در اصلاح ساختار دو ماه قبل که در وزارت صمت انجام شد دو دفتر مربوطه تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سید رضا فاطمی امین در دهمین سالگرد جریان نوشت افزار ایرانی اسلامی اظهار کرد: صنایع خلاق بازده و ایده کار دارند، ما اگر در صنایع غذایی یا دیگر صنایع مانند ساختمان و ... به اوج برسیم اما در صنایع فرهنگی عقب باشیم نگران کننده است. وقتی از صنایع خلاق نام می‌بریم یعنی رویکرد فرهنگی را با سازوکار اقتصادی پیش ببریم. اینکه حرکت شروع شده غیردولتی و موضوعی قابل تقدیر است.

وزیر صمت گفت: من نسبت به صنایع خلاق احترام ویژه‌ای قائل هستم و قبل از وزارت نیز شرکتی برای صنایع خلاق تاسیس کردم در اصلاح ساختار دو ماه قبل که در وزارت صمت انجام شد دو دفتر مربوطه تاسیس شد.

فاطمی امین ادامه داد: ‌دفتر اول دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار بود که پیش از این وجود نداشت و می‌تواند به برنامه‌ریزی‌ها کمک کند. دفتر دوم نیز دفتر صنایع خلاق ورزشی است؛ تاسیس این دو دفتر نشان از اهمیت این دو موضوع داشته و پیگیری‌ها را هم تسهیل می‌کند ما تمام توان خود را در این جهت به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز