خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه انرژی های تجدید پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۷۵

وزیر نیرو تاکید کرد: توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر است و بر همین اساس با حمایت دولت از احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر مشکلات موجود مدیریت خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر محرابیان امروز در ششمین کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی گفت: محوری‌ترین برنامه در وزارت نیرو حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر و صیانت از منابع و محیط‌زیست با تمرکز بر احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر متناسب با رشد تقاضا به‌عنوان یک سیاست اصلی است.

وی ادامه داد: با هدف توسعه و نهادینه کردن فرهنگ سازمانی در صنعت آب و برق، اقدام‌های قابل قبولی انجام شده است.

وزیر نیرو، برنامه‌محوری، مشارکت فردی و سازمانی، فرهنگ دیجیتال، صیانت از منابع و محیط زیست، نگهداری و استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات، شوق یادگیری، شایسته‌سالاری، تعامل با مردم و ذینفعان، چابکی در ارائه خدمات و پیشتازی در مصرف بهینه آب و برق را به‌عنوان مولفه‌ها و معیارهای اختصاصی فرهنگ سازمانی در وزارت نیرو عنوان کرد. 

محرابیان محوری‌ترین برنامه در وزارت نیرو را حمایت از انرژی‌های تجدیدپذیر دانست و صیانت از منابع و محیط‌ زیست با تمرکز بر احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر متناسب با رشد تقاضا را به‌عنوان یک سیاست اصلی برشمرد و اظهار داشت: در سازمان‌ها عادات، اعتقادات و باورها در واقع فرهنگ آن سازمان بوده و این موضوع بحثی عمیق و راهبردی است.

به گفته وزیر نیرو، نقش مدیران، کارکنان و فرهنگ حاکم بر جامعه در فرهنگ سازمان تاثیرگذار بوده و "فرهنگ" با تغییر در هر یک از این حوزه‌ها ارتقا و اعتلا پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ویژگی‌های حاکم بر جامعه برای ارتقای فرهنگ سازمانی، تصریح کرد: در تمدن ایرانی و اسلامی نمونه‌ها و مولفه‌های خوبی مانند دفاع مقدس وجود دارد که امام خمینی با بهره‌گیری از این فرهنگ ایرانی، اسلامی و با اتحاد، یکپارچگی و بسیج مردم، آحاد جامعه را به یک قدرت واحد تبدیل کرد؛ بنابراین امکان بهره‌گیری از این ویژگی‌ها در فرهنگ سازمانی وجود دارد.

محرابیان با تاکید بر ضرورت توجه و اهتمام به فرهنگ جهادی در پیشبرد امور خاطرنشان کرد: با فرهنگ جهادی کارهای عظیمی در کشور انجام می‌شود که همسو کردن فعالیت‌های اداری و عملیاتی با اعتقادات قلبی و فرهنگی، انگیزه افراد را دوچندان می‌کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز