خبرگزاری کار ایران

کارگزاری مفید خدمات رایگان آموزشی ارائه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۸۰۵

بازار‌ سرمایه یکی از جذاب‌ترین بازارهای حال حاضر در دنیا است. اما حضور در این بازار قطعا مستلزم آگاهی و به روز بودن اطلاعات است. در حال حاضر کمتر کسی در جامعه است که اطلاعات کافی از این بازار داشته باشد؛ این امر باعث شده تا افرادی که با ناآگاهی وارد آن می‌شوند؛ متضرر شوند. بنابراین هر قدر دانش و اطلاعات تخصصی در خصوص بازار سرمایه ارتقاء پیدا کند میزان ریسک حضور افراد در این بازار کاهش پیدا خواهد کرد.

برای تصمیم‌گیری‌ها در انتخاب سهام در بازار سرمایه نیاز به اطلاعاتی است که بتوان با کمک آن شرکت موردنظر را به نحوی مطلوب انتخاب کرد. یکی از مهمترین عوامل در تصمیم گیری صحیح، اطلاعات مناسب و مرتبط با موضوع است که اگر به درستی فراهم و پردازش نشوند، فرد سرمایه گذار متضرر خواهد شد. از سوی دیگر، نوع و چگونگی دستیابی به اطلاعات نیز حائز اهمیت است.

اما واقعا منظور از اطلاعات در این جا چیست؟ چه اطلاعاتی می‌تواند برای سرمایه‌گذاری مفید باشد؟ آیا هر روز باید پیگیر اخبار و تحولات دنیا باشیم؟ آیا شبکه‌های مجازی می‌تواند منبع مناسبی برای دریافت اطلاعات باشد؟

در این راستا کارگزاری مفید از سال‌ها قبل با بهره‌گیری از دانش و تخصص نیروی انسانی و با تکیه بر کارشناسان، موضوع آموزش را به عنوان یکی از سیاست‌های توسعه‌ای خود با هدف توانمندسازی کاربران، در لیست خدماتش قرار داده و با راه اندازی «سامانه آموزش مفید» به صورت رایگان برای عموم افراد علاقه‌مند ارائه کرده است.

اما چگونه می توانیم این آموزش‌ها را دریافت کنیم؟

سامانه آموزش مفید در 4 بخش متناسب نیاز و سلیقه افراد اقدام به آموزش کرده است. بخش اول آن «دوره‌های آموزشی ویدئویی است». در حال حاضر شاید کمتر کسی علاقه به خواندن مطالب آموزش داشته باشد؛ بنابراین کارگزاری مفید اقدام به تهیه دوره‌های ویدیویی ضبط شده در سامانه آموزش کرده است که این امکان را برای مخاطبان فراهم می‌کند که موضوع و زمان دلخواه خود را برای آموزش انتخاب کنند. این ویدیو‌ها نیز به صورت سریالی از سطح مبتدی تا پیشرفته شامل 16 عنوان دوره آموزشی در 114 قسمت است.

کارگزاری مفید خدمات رایگان آموزشی ارائه می‌کند

در کنار این دوره‌ها، «آموزش آنلاین روزانه» قرار دارد تا فرد متقاضی بتواند به راحتی در منزل و یا محیط کار خود به صورت آنلاین از طریق گوشی همراه در این کلاس‌ها شرکت کند. این روش آموزشی، مخاطب را از دردسرهای کلاس‌های حضور در زمان شیوع بیماری کرونا و شلوغی خیابان‌ها رهایی می دهد.

لازم به ذکر است که سامانه آموزش مفید با دعوت از مدرسان برجسته روزانه 3 کلاس آنلاین با عناوین مختلفی از مبتدی تا پیشرفته را برگزار می‌کند که امکان تعامل با اساتید کارگزاری مفید در این کلاس‌ها فراهم شده است. از ابتدای سال 1399 تاکنون بیش از ۱۰۰۰ کلاس آنلاین برگزار شده و ۳۵۰ هزار نفر در آن مشارکت داشتند.

آموزش بعدی مربوط به برنامه‌های زنده در شبکه‌های اجتماعی است. امروزه شبکه‌های اجتماعی به قدری در بین مردم محبوب شده‌اند که تقریبا بخش زیادی از اوقات فراغت مردم را در بر می‌گیرند. بنابراین شبکه‌های اجتماعی می تواند بستر مناسبی برای آموزش باشد. برنامه‌های زنده در فضای مجازی با حضور کارشناسان و متخصصان بازارسرمایه به صورت هفتگی برگزار می‌شود، تحولات روز بازار سرمایه با محوریت مسائل آموزشی موضوعات این برنامه‌ها را تشکیل می‌دهد، همچنین حاضرین در برنامه‌های زنده می‌توانند با مهمان برنامه، تعامل و پرسش و پاسخ داشته باشند.

بخش چهارم یعنی مقالات آموزشی، مختص افرادی است که همچنان به مطالعه علاقه دارند. این بخش در سامانه آموزش کارگزاری مفید شامل بیش از ۹۰۰ مطلب آموزشی از مقالات مکتوب و فرهنگ لغت است که به صورت سریالی از سطح مبتدی تا پیشرفته نگارش شده که مخاطب با شروع به خواندن مقاله در هر سطحی در صورت علاقه‌مندی  می‌تواند مقاله‌های سطح بالاتر را نیز مطالعه کند. ضمن اینکه برای درک بهتر مخاطب در این مقالات تصاویر، نمودارها و اینفوگراف‌های جذابی به کار گرفته شده است.

کارگزاری مفید خدمات رایگان آموزشی ارائه می‌کند

در مجموع سامانه آموزش مفید متناسب با هر سلیقه‌ای، آموزش‌های متنوعی در نظر گرفته است. هر فردی با هر سطح از نیاز خود می تواند وارد سامانه آموزش مفید به آدرس  learning.emofid.com شود و نیاز آموزشی خود را به طور رایگان دریافت کنند. همچنین امکان ایجاد پروفایل شخصی برای افراد در این سامانه وجود دارد که به عنوان ابزاری در جهت راهنمایی کاربران در فعالیت‌های آموزشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز