خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی گاز:

رکورد مصرف بخش خانگی گاز ارسالی به صنایع را کاهش داد/ رقم مصرف به ۶۳۶ میلیون متر مکعب رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۷۵۸

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه تامین گاز خانگی خط قرمز شرکت ملی گاز است، گفت: در حال حاضر رقم مصرف گاز بخش خانگی و تجاری به رقم 636 میلیون متر مکعب رسیده است.

محمد عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در روزهای جاری اظهار داشت: ما طی روزهای گذشت تجربه سختی را در حوزه تامین گاز سپری کردیم به طوری که شنبه شب مصرف گاز به 600 میلیون متر مکعب رسد که یک رکورد به لحاظ تامین گاز در بخش خانگی و تجاری بوده است.

وی با بیان اینکه تامین گاز خانگی خط قرمز شرکت ملی گاز است، ابراز امیدواری کرد که هیچگاه شاهد رکوردهای این‌چنینی نباشیم.

سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه هر قدر در مصرف گاز بخش خانگی صرفه‌جویی شود، امکان عمل به تعهدات گازی در بخش نیروگاهی و صنایع بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه محدودیت هایی برای ارسال گاز به برخی صنایع و نیروگاه‌ها اعمال شد اما قطعی نداشتیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر رقم مصرف گاز بخش خانگی و تجاری به رقم 636 میلیون متر مکعب رسیده است.

وی گفت: در حال حاضر حدود 850 میلیون متر مکعب در روز تولید گاز داریم که حدود 150 میلیون متر مکعب آن به نیروگاه‌ها و صنایع اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز