خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با ایلنا:

لغو تمامی پروازها به مقصد استانبول تا ساعت ۲۴ امشب/ زمان دقیق پروازهای بعدی به مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۷۲۹

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی نامساعد فرودگاه استانبول تا ساعت 24 امشب تمام پروازهای این فرودگاه لغو شده است، گفت: با توجه شرایط جوی تمام مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه اخرین اطلاعات پرواز را از طریق شرکت هواپیمایی مورد نظر یا فرودگاه امام بررسی و دریافت کنند.

میراکبر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت پروازهای ترکیه اظهار داشت: طبق اعلام فرودگاه استانبول تا ساعت 24 امشب تمام پروازهای ورودی و خروجی به این فرودگاه لغو شده است.

وی با بیان اینکه شرایط جوی و بارش سنگین برف اجازه نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه استانبول را نمی‌دهد، گفت: تمام پروازهای امروز از مبدا ایران به مقصد استانبول لغو شده است و اطلاعات پروازها پس از ساعت 24 امشب به روز رسانی می‌شود. 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: با توجه شرایط جوی تمام مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه آخرین اطلاعات پرواز را از طریق شرکت هواپیمایی مورد نظر یا فرودگاه امام بررسی و دریافت کنند. در استانبول هم به تمام مسافران اعلام شده که تا اطلاع ثانوی به فرودگاه مراجعه نکنند.

رضوی با بیان اینکه تمام مدیران دفتر شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در فرودگاه استانبول حضور دارند، گفت: مسافران این پروازها می‌توانند به مدیران دفاتر شرکت‌های هواپیمایی حاضر در فرودگاه مراجعه کنند و طبق قانون، تمامی حقوق مسافران رعایت می‌شود و به طور مستمر با مدیران دفاتر در تماس هستیم تا مشکلی برای مسافران ایجاد نشود. 

وی تاکید کرد: ساعت و زمان دقیق پروازها به مسافران اعلام خواهد شد و مسافران حتما از شرکت هواپیمایی که از ان بلیت تهیه کرده‌اند زمان دقیق پروازهای بعدی را جویا شوند .         

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز