خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر اقتصاد :

جزییات پرداخت وام بدون ضامن/ ارایه این وام فقط به دارندگان رتبه اعتباری A.B.C

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۰۴

معاون وزیر اقتصاد اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری و تیم اقتصادی دولت و مدیران ارشد بانکی درباره سازو کار وام بدون ضامن مباحثی مطرح شد و تاکید رییس جمهوری بر آسان‌سازی پرداخت تسهیلات به آحاد مردم بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عباس حسینی با اشاره به جزییات دریافت وام بدون ضامن اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری و تیم اقتصادی دولت و مدیران ارشد بانکی درباره سازو کار وام بدون ضامن مباحثی مطرح شد و تاکید رییس جمهوری بر آسان‌سازی پرداخت تسهیلات به آحاد مردم بود. از این رو چهارشنبه هفته گذشته با مدیران عامل بانک‌های تابع وزارت اقتصاد جلسه‌ای داشتیم و محورهای صحبت‌های رییس جمهوری در این جلسه مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: در نهایت قرار بر این است که در مرحله اول شرایط اخذ تسهیلات خرد برای شاغلان، بازنشستگان، مستمری بگیران وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و سازمان و شرکت‌های دولتی و شاغلان و بازنشسته‌های نهادهای عمومی و غیر دولتی، شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی فراهم شود و بتوانند از شعب بانک‌هایی که حقوق دریافت می‌کنند، وام بدون ضامن بگیرند.

معاون وزیر اقتصاد تاکید کرد: از مهم‌ترین شروط دریافت وام بدون ضامن داشتن  رتبه اعتباری A.B ، C است و از همین امروز بخشنامه‌های مربوطه توسط بانک‌های عامل به سراسر کشور در حال ابلاغ است.

حسینی ادامه داد: این گروه از افراد تا سقف  50 میلیون تومان وام را بدون ضامن  و فقط با نامه کسر از حقوق دریافت می‌کنند و افراد برای دریافت وام از 50 تا 100 میلیون تومان  هم بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق و به همراه یک فقره چک می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز