خبرگزاری کار ایران

سازمان توسعه تجارت خبر داد:

اعزام هیات تجاری در حوزه صنعت ساختمان به اقلیم کردستان عراق

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۹۱۲

مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه و تجارت ایران از اعزام هیات تجاری به اربیل و سلیمانیه اقلیم کردستان عراق در حوزه صنعت ساختمان، تاسیسات و زیر ساخت خبر داد.

به گزارش ایلنا از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن از اعزام هیات تجاری به اربیل و سلیمانیه اقلیم کردستان عراق در حوزه صنعت ساختمان، تاسیسات و زیر ساخت خبر داد و اظهار کرد: در این رویداد شرکت های صادر کننده در گروه خدمات فنی و مهندسی، زیرساخت و تولیدکنندگان محصولات ساختمانی با حضور نمایندگان بخش دولتی به مذاکرات تجاری با تجار و مدیران پروژه های ساختمانی در اقلیم کردستان خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اینکه موقعیت جغرافیایی استراتژیک و صادراتی اربیل و سلیمانیه مستعد گام‌های بلند تجاری و اقتصادی است،  افزود:  اقلیم کردستان عراق با داشتن هفت مرز ارتباطی موثر ، مورد توجه پیمانکاران و فعالان اقتصادی  صنعت ساختمان قرار دارد.
 مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه و تجارت ایران ادامه داد: مهم‌ترین راهکار برای بهبود تبادلات اقتصادی، اتخاذ رویکردهای  اقتصادی، تجاری و توسعه روابط با کشورهای همسایه و سپس ایجاد زیر ساخت های لازم و فراهم کردن زمینه های مساعد برای برقراری ارتباطات بیشتر بین فعالان اقتصادی تجاری ایران و کشورهای منطقه و همسایه است.
وی اضافه کرد: در سطح عملیاتی و کاربردی نیز با افزایش رویدادهای تجاری مشترک مانند مشارکت های نمایشگاهی، برگزاری همایش های تجاری مشترک، تبادل هیات های تجاری، تسهیل حضور شرکت های  ایرانی در کشور های منطقه و همچنین افزایش دیدار های مقامات اقتصادی و تجاری ایران و کشورهای منطقه و همسایه، تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت .
اعزام هیئت تجاری  اربیل و سلیمانیه اقلیم کردستان عراق از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز