خبرگزاری کار ایران

تخلیه و بارگیری ۴۲ میلیون تن کالا در بنا طی سه ماه گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۰۸۴

عملیات تخلیه و بارگیری ۴۲ میلیون تنی کالا در بنادر کشور از جمله اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه صادرات، ترانزیت و تخلیه و بارگیری در سه ماهه نخست فعالیت دولت سیزدهم بوده است.

به گزارش ایلنا، معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم و در ۳ ماه نخست فعالیت این دولت، ۴۲ میلیون تن عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر بازرگانی انجام شده است که از این میزان ۲۸ میلیون تن کالای غیرنفتی و ۱۴ میلیون تن نیز کالای نفتی بوده است.

همچنین بر اساس این گزارش، انجام ۵۰۷ هزار TEU عملیات تخلیه و بارگیری کانتینر در بنادر بازرگانی کشور، عملکرد دیگر سازمان بنادر و دریانوردی در طول سه ماه نخست فعالیت این دولت به شمار می‌آید.

در این گزارش، تخلیه و بارگیری ۱۱ میلیون تن صادرات کالای غیرنفتی، ۶۲.۱ میلیون تن ترانزیت کالای غیرنفتی و ۹۹۰ هزار تن ترانشیپ کالای غیرنفتی در بنادر بازرگانی کشور از دیگر اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در این مدت بوده است.

علاوه‌بر این، پذیرش تعداد ۲ هزار و ۶۴۱ فروند شناور ورودی بالای هزار تن به بنادر بازرگانی نیز در دسته این اقدامات در بازه زمانی اعلام شده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز