خبرگزاری کار ایران

باحکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد؛

«حسینی» مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه‌برون شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۶۹۳

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه‌ اقتصادی و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، «مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون» منصوب شد.

به گزارش ایلنا،  «سعید محمد» در حکمی «حسن ملک حسینی» را به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون منصوب کرد.

مشاور رییس جمهور، در این مراسم که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، معاونین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و مسئولین استان گلستان برگزار شد، گفت: منطقه آزاد اینچه برون می تواند به شکوفایی اقتصاد و توسعه گلستان کمک کند و معیشت مردم گلستان را ارتقا‌ء دهد.

منطقه آزاد انزلی، معین منطقه آزاد اینچه برون

 دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی همچنین منطقه آزاد انزلی را به عنوان معین منطقه آزاد اینچه برون معرفی کرد و گفت: منطقه آزاد اینچه برون تا زمان شکل گیری و توسعه از طریق منابع مالی منطقه آزاد انزلی حمایت می‌شود.

گفتنی است؛ «دفتر اجرایی منطقه آزاد اینچه برون» در شهر گرگان استان گلستان واقع شده است. 

یادآور می شود؛ در ابلاغیه‌ای که از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور اعلام شده است، هر منطقه آزاد با توجه به نزدیکی و همچنین شباهت‌های منطقه از لحاظ اقدامات و ظرفیت‌های تعریف شده به عنوان معین آن منطقه معرفی شدند.

با رأی اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد هفت منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی «مهران» در استان ایلام، «سیستان» در استان سیستان و بلوچستان، «بانه ـ مریوان» در استان کردستان، «بوشهر» در استان بوشهر، «قصر شیرین» در استان کرمانشاه، «اردبیل» در استان اردبیل و «اینچه برون» در استان گلستان به تصویب رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز