خبرگزاری کار ایران

هدیه بنزینی از ساعت 3:30 بامداد روز یکم آذرماه قابل استفاده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۷۸۳

بر اساس مصوبه هیئت وزیران به منظور قدردانی از همراهی هموطنان عزیز در جریان حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، هدیه‌ای به میزان 10 لیتر به انواع خودروهای بنزین سوز (تک سوز و دوگانه سوز) و پنج لیتر برای موتورسیکلت ها، (فقط برای یکبار) در کارت‌های سوخت از ساعت 3:30 بامداد روز یکم آذرماه قابل استفاده است.

به گزلرش ایلنا، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: به اطلاع کلیه دارندگان خودرو و موتور سیکلت می رساند بر اساس مصوبه هیئت وزیران در تاریخ 26 آبان ماه 1400 مقرر شد به منظور قدردانی از همراهی هموطنان عزیز در جریان حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، هدیه‌ای به میزان 10 لیتر به انواع خودروهای بنزین سوز (تک سوز و دوگانه سوز) و به میزان پنج لیتر برای موتورسیکلت‌ها، (فقط برای یکبار) در کارت‌های هوشمند سوخت (علاوه بر سهمیه های مصوب ماهیانه) واریز می‌شود که از ساعت 3:30 بامداد روز یکم آذرماه قابل استفاده است.

به طور مثال، سهمیه خودروی سواری شخصی تک سوز بنزینی 60 لیتر است که در ساعت 3:30 بامداد یکم آذرماه (10+ 60) مجموعا 70 لیتر و برای موتورسیکلت ها (5+25) مجموعاً 30 لیتر در کارت هوشمند سوخت وسائط نقلیه شارژ خواهد شد.

بدیهی است جهت خودروهای عمومی (شامل آمبولانس، تاکسی، بین شهری، وانت های پرمصرف، ون) باقیمانده هدیه یکم ماه آینده همراه با سهمیه دی ماه به کارت هوشمند سوخت آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز