خبرگزاری کار ایران

معاون امور زنان ریس جمهور مطرح کرد:

باید در بحث فرهنگ‌سازی برای مصرف محصولات داخلی همه توان خود را به کار ببریم.

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۴۳۹

امروز همه از بالاترین مقام یعنی مقام معظم رهبری تادولت و نهادهای اجرایی از تولید داخلی حمایت می‌کنند

مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی صبح امروز سه شنبه 25 آبان با حضور سرکار خانم خزعلی معاون امور زنان رییس جمهور و صادقی نیارکی معاون صنایع وزیر صنعت افتتاح شد.

 انسیه خزعلی معاون امور زنان ریس جمهور  در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: امروز خوشحالیم که می‌بینیم نمایشگاهی به این وسعت در حال برگزاری است و همه غرفه‌های آن ایرانی هستند و تولیدکنندگان ایرانی پرشور در آن حضور دارند.

وی ادامه داد: امروز همه از بالاترین مقام یعنی مقام معظم رهبری تادولت و نهادهای اجرایی از تولید داخلی حمایت می‌کنند البته ما با رقابت مثبت موافق هستیم البته با وارداتی که بخواهد رقابت منفی ایجاد کند با آن مخالفیم و باید جلوی چنین وارداتی گرفته شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در تولید لوازم خانگی رشد خوبی را شاهد هستیم و امروز بسیاری از بخش‌های تولید لوازم خانگی از مواد اولیه تا محصول نهایی توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود و این آ‌مار بیش از 80 درصد را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ما باید در بحث فرهنگ‌سازی  برای مصرف محصولات داخلی همه توان خود را به کار ببریم.

وی ادامه داد:‌ باید یک پویشی راه‌اندازی شود که مثلا برای مصرف جهیزیه و سایر مصارف داخی از محصولات ایرانی استفاده شود و باید به سمتی برسیم که جهیزیه فقط کالای ایرانی شود و کسانی هم که می‌خواهند از ازدواج و تامین جهیزیه پشتیبانی کنند باید کالای داخلی را ملاک قرار بدهند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز