خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

کاهش قیمت بلیت هواپیما را بررسی می‌کنیم/ اعلام شرایط قطعی ثبت نام مجردها در هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۵۹۳

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: موضوع قیمت بلیت هواپیما فردا در جلسه شورای عالی هواپیمایی بررسی خواهد شد و ما به دنبال بررسی کاهش قیمت بلیت هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رستم قاسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر قیمت بلیت هواپیما اظهارداشت: در مدت زمان شروع به کار دولت سیزدهم تا به امروز قیمت بلیت هواپیما، بلیت اتوبوس و بلیت قطار هیچ تغییری نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با حذف پروتکل پذیرش ۶٠ درصدی مسافر در هواپیما، قیمت بلیت تغییری می‌کند، گفت: موضوع قیمت بلیت هواپیما فردا در جلسه شورای عالی هواپیمایی بررسی خواهد شد و ما به دنبال بررسی کاهش قیمت بلیت هستیم.

قاسمی همچنین با اشاره به برنامه ریزی‌ها برای ورود ناوگان جدید هوایی ادامه داد: از تمام شرکت‌های هواپیمایی که بتوانند با ساز و کار مناسب نسبت به ورود هواپیمای جدید اقدام کنند، حمایت می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه همچنین مشکلات شرکت هواپیمایی هما در دست بررسی است، گفت: همچنین، مسائل هما (شرکت هواپیمایی ایران ایر) و صندوق بازنشستگی آن در جلسات متعدد، در دست بررسی است.  

وزیر راه و شهرسازی درباره بازگشایی سامانه ثبت‌نام متقاضیان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن، تاکید کرد: پایان هفته جاری جلسه‌ شورای عالی مسکن برگزار می‌شود و در این باره به صورت قطعی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی  در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه قرار است از 8 آذر مذاکرات برجام از سرگرفته شود، آیا به دنبال احیاء قراردادهای خرید هواپیما از ایرباس و بوئینگ هستید،افزود: این موضوع خیلی قابل پیش‌بینی نیست باید ببینیم برجام به کجا می‌رسد؟ اما جمهوری اسلامی ایران به دنبال رفع تحریم‌ها و استفاده از فناوری‌های روز دنیاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز