خبرگزاری کار ایران

بسیج امکانات نفت برای رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۴۹۴

شرکت ملی نفت ایران همگام با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، تمام امکانات و نیروی انسانی خود را برای رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت بسیج کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت ملی نفت ایران، پس از اختلال ایجاد شده در سامانه هوشمند سوخت، با دستور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مدیریت‌های ستادی و شرکت‌های تابعه، امکانات لجستیکی و نیروی انسانی این مجموعه برای رفع اختلال و شتاب‌بخشی به خدمت‌رسانی به مردم در کنار همکاران خود در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قرار گرفتند.

همچنین از ابتدای بروز مشکل، مدیران و کارشناسان بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد شرکت ملی نفت در کنار دیگر بخش‌ها برای رفع اختلال سامانه هوشمند سوخت فعالیت خود را آغاز کردند و پس از آموزش مقدماتی و به صورت شیفت‌های ۱۲ساعته به جایگاه‌های سوخت اعزام شده‌اند که تا پایان عملیات نیز حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، ظهر امروز (پنجم آبان‌ماه) رئیس‌جمهوری برای بررسی وضع عملیاتی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور و بررسی اختلال پیش‌آمده در سامانه هوشمند سوخت به‌طور سرزده در وزارت نفت حضور یافت.

سیدابراهیم رئیسی در این بازدید با بیان اینکه وزارت نفت برای حل مشکل پیش آمده کار بزرگی انجام داده است، بیان کرد: در مسیر، وضع جایگاه‌های عرضه را بررسی کردم که خوشبختانه شرایط مساعد بود و سوخت‌گیری در جریان است؛ همچنین لازم است همه دستگاه‌ها در مقابل حمله‌های احتمالی دشمن آمادگی داشته باشند.

وی گفت: از وزیر نفت و مجموعه کارکنان وزارت نفت به پاس سرعت عمل در فعال‌سازی جایگاه‌ها تشکر می‌کنم.

جواد اوجی، وزیر نفت نیز در این نشست از فعال شدن بیش از ۳ هزار جایگاه سوخت در سراسر کشور خبر داد و گفت: قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز