خبرگزاری کار ایران

۱۴۷ جایگاه در منطقه تهران و ۱۷۰۰ جایگاه در کل کشور فعال شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۸۸۷

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از فعال شدن تعداد ۱۴۷ جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه تهران و یک هزار و ۷۰۰ جایگاه در کل کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، فاطمه کاهی در این باره گفت: تا این لحظه با تلاش و همت کارشناسان این شرکت و حضور فیزیکی در جایگاه‌ها، ۱۴۷ باب جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه تهران فعال شده و هم‌اکنون امکان سوخت‌گیری بنزین با قیمت آزاد در این جایگاه‌ها فراهم شده است.

وی افزود: حضور کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور ادامه دارد و تاکنون ۷۲ جایگاه در سطح شهر تهران و ۱۷۰۰ جایگاه در کل کشور فعال شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: خوشبختانه سرعت فعال‌سازی جایگاه‌ها از سوی همکاران ما بسیار مطلوب بوده است و امیدواریم به‌سرعت همه جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور فعال و امکان عرضه بنزین آزاد در این جایگاه‌ها فراهم شود.

ظهر امروز، سه‌شنبه (چهارم آبان‌ماه) سامانه هوشمند سوخت کشور با اختلال روبه‌رو شده است و این سامانه از دسترس خارج شد؛ علت این حادثه همچنان در حال بررسی است و طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در سهمیه سوخت هموطنان هیچ تغییری لحاظ نشده است و این سهمیه محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز