خبرگزاری کار ایران

تاکید دبیر کل اوپک بر تداوم سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۸۵

دبیرکل اوپک تأکید کرد که تداوم سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز برای برآورده‌ کردن نیازهای روزافزون انرژی ضروری است.

به گزارش ایلنا از خبرگزاری نشنال نیوز، محمد سانوسی بارکیندو تأکید کرد که تداوم سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز برای برآورده کردن نیازهای روزافزون جهان به انرژی ضروری است.

وی در یک کارگاه آموزشی که توسط آژانس بین‌المللی انرژی، مجمع بین‌المللی انرژی و سازمان کشورهای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برگزار شد، گفت: نفت و گاز همچنان نقش مهمی در تأمین انرژی جهان در میان‌مدت تا بلندمدت خواهد داشت و برآورده کردن نیازهای روزافزون انرژی به روند مداوم سرمایه‌گذاری در این صنعت بستگی دارد.

دبیرکل اوپک افزود: سرمایه‌گذاری همچنین برای پیشرفت نوآوری و فناوری که در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای مؤثر خواهند بود، ضروری است.

بارکیندو به همراه جوزف مک مونیگل، دبیرکل مجمع بین‌المللی انرژی و کیسوکه ساراموری، مدیر دفتر بازارهای انرژی و امنیت آژانس بین‌المللی انرژی ریاست این کارگاه مجازی را به‌طور مشترک به‌عهده داشتند.

بارکیندو تصریح کرد: در هفته‌ها و ماه‌های آینده باید شاهد چنین همکاری‌های نزدیکی باشیم، زیرا این صنعت همچنان تلاش می‌کند با تغییرات اساسی که اکنون در حال وقوع است، منطبق شود.

ساراموری گفت: کمی بیش از یک هفته تا کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (COP26) در گلاسکو باقی مانده است و سرمایه‌گذاری از مسائل تعیین‌کننده برای این صنعت در سال‌های آینده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز