خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد مطرح کرد:

مدیران دولتی میزهای خود را کوچک کنند/ نسبت به برنامه‌ها عقب هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۵۸۵

وزیر اقتصاد و دارایی اظهار داشت: مدیران دولتی باید میزهای خود را کوچک کنند و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی بخش زاید مجوزها و مقررات را حذف کنند. باید با اصلاح فرآیندها فرایندها و الکترونیکی کردن آنها کاری کنیم که فعال اقتصادی با کمترین هزینه و زمان به هدف خود یعنی تولید و تجارت برسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا احسان خاندوزی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: تجربه شورای گفت‌وگو تاکنون به خوبی پیش رفته است، اما لازم است از مرحله گفت‌وگو عبور کرده و اقدامات اجرایی جدی برای گره‌گشایی از مسائل اقتصادی انجام شود.

وی افزود: باوجود قدم‌هایی که برداشته شده همچنان نسبت به برنامه‌ها عقب هستیم که فعالان اقتصادی خسته و ناامید کرده است. به دنبال آن هستیم تا جایی که می‌توانیم انجام دهیم تا امید بازگردد. برای این کار موانع باید برداشته شده و حقوق فعالان اقتصادی تضمین شود.

وزیر اقتصاد و دارایی تصریح کرد: مدیران دولتی باید میزهای خود را کوچک کنند و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی بخش زاید مجوزها و مقررات را حذف کنند. باید با اصلاح فرآیندها فرایندها و الکترونیکی کردن آنها کاری کنیم که فعال اقتصادی با کمترین هزینه و زمان به هدف خود یعنی تولید و تجارت برسد.

خاندوزی در ادامه گفت: پیشنهاد ما این است که شورایی شامل نمایندگان بخش خصوصی و دولت در دبیرخانه شورای گفت‌وگو تشکیل شود تا موضوعات خاص و گلوگاه‌های مسیر توسعه اقتصادی را بر اساس موضوع و وزیر آن بخش حل‌وفصل کنیم.

خاندوزی همچنین خاطرنشان ساخت: رسانه‌ها باید به منزله چشم بینا وارد شده و ابعاد مسائل مربوط به فعالان اقتصادی را بازنمایی کنند تا ضمانت‌ اجرایی تصمیمات شورای گفت‌وگو افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز