خبرگزاری کار ایران

ستاد اجرایی فرمان امام(ره):

مخابرات باید مشکل کارگزاران مخابرات روستایی را برطرف کند/ سهم ما حدود 10 درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۵۰۹

یک مقام مسئول در ستاد اجرایی فرمان امام گفت: افزایش حقوق کارگزاران مخابرات روستایی از اختیارات ستاد اجرایی فرمان امام خارج است و مخابرات باید مشکل این گروه را برطرف سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال انتشار خبری مبنی بر تجمع کارگزاران مخابرات روستایی مقابل ساختمان ستاد اجرایی فرمان امام، یک مقام مسئول از روابط عمومی ستاد به ایلنا اعلام کرد که موضوع مورد اعتراض این افراد ارتباطی به مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام ندارد.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام حدود 10 درصد از سهام شرکت مخابرات را در اختیار دارد، گفت: بارها به نماینده این افراد و تجمع‌کنندگان توضیح داده‌ایم که مشکل را باید با مخابرات در میان بگذارند و برطرف سازند اما متاسفانه افرادی به اشتباه آنها را به سمت ستاد هدایت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: افزایش حقوق این مجموعه از اختیارات ستاد اجرایی فرمان امام خارج است و مخابرات باید مشکل این گروه را برطرف سازد.

وی افزود: خواسته این افراد هیچ ارتباطی با مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام ندارد و بارها از آنها خواسته‌ایم که به دستگاهی که توانایی کمک و راهنمایی به آنها را دارد رجوع کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گویا علت اصلی مراجعه این افراد به ستاد اجرایی فرمان امام، شخص «محمد مخبر» است که در حال حاضر همزمان با مسئولیت ریاست ستاد اجرایی فرمان امام، سمت معاون اول رییس جمهوری را هم بر عهده دارد و به زعم این افراد مخبر می‌تواند در این جایگاه مشکل آنها مورد رسیدگی قرار دهد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز