خبرگزاری کار ایران

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن:

وام اوراقی مسکن افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۰۴۱

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن، جزئیات افزایش تسهیلات حساب‌های انفرادی و زوجین از محل اوراق را که هم اکنون با احتساب جعاله برای انفرادی ۲۸۰ و برای زوجین ۴۸۰ میلیون تومان است، تشریح کرد.

به گزارش ایلنا،  محمدحسن مرادی مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن جزئیات افزایش تسهیلات بانکی را از محل اوراق برای حساب‌های انفرادی و زوجین اعلام کرد.

مدیرکل امور طرح و برنامه بانک مسکن، با اشاره به اینکه  سقف‌های تسهیلاتی از محل اوراق در گذشته برای زوجین در تهران ۲۰۰ و برای حساب انفرادی ۱۰۰ میلیون تومان بود، گفت: در حال حاضر با موافقت و ابلاغ بانک مرکزی، سقف تسهیلات از محل اوراق برای حساب‌های انفرادی و زوجین افزایش یافته است. هم‌اکنون ارایه تسهیلات برای حساب‌های انفرادی تهرانی‌ها از محل اوراق ۲۰۰ میلیون تومان و برای زوجین ۴۰۰ میلیون تومان است که به این میزان تسهیلات جعاله که هم اکنون ۸۰ میلیون تومان است، افزوده خواهد شد.

مرادی ادامه داد: برای مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت میزان تسهیلات انفرادی که معادل ۸۰ میلیون تومان بود به ۱۶۰ میلیون تومان و برای حساب‌های ۱۶۰ میلیون تومانی زوجین به ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است. در سایر شهرها نیز تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی حساب‌های انفرادی به ۱۲۰ میلیون تومان و تسهیلات ۱۲۰ میلیون تومانی زوجین به ۲۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی یادآور شد: تسهیلات جعاله  همزمان با تسهیلات مسکن اختصاص می‌یابد، که سقف آن از ۴۰ میلیون تومان به ۸۰ میلیون تومان رسیده است.

مدیر امور طرح و برنامه بانک‌مسکن، گفت: نرخ سود تسهیلات از محل اوراق و جعاله ۱۷/۵ درصد است. بازپرداخت جعاله ۵ ساله و معادل ۶۰ ماه و بازپرداخت تسهیلات نیز حداکثر ۱۲ ساله معادل ۱۴۴ ماه است.

مرادی تصریح کرد: ملک در رهن بانک قرار می‌گیرد و تسهیلات‌گیرنده باید مدارکی ارایه کند که نشان دهنده توانایی پرداخت اقساط باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز