خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

قوانین سلبی برای اقتصاد سم است/ می‌خواهند طرح صیانت از فضای مجازی را عادی جلوه بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۱۹۹

رئیس کسب و کارهای دانش بنیان اتاق ایران اظهار داشت: مسئولان این طرح تلاش دارند که به بقبولانند که چنین اقداماتی در کشورهای دیگر نیز مرسوم است اما باید بگویم که چنین نیست اگر محدویت وجود دارد برای رده‌های سنی است آن هم محدودیت با انتخاب والدین نه به انتخاب دولت.

افشین کلاهی، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا در پاسخ به این پرسش که طرح صیانت از فضای مجازی تا چه میزان در توسعه اقتصادی می تواند نقش داشته باشد، گفت: تجربه به ما ثابت کرده است که هیچگاه قانون سلبی نمی‌تواند موفق آمیز باشد و همواره مقرارت سلبی مانع توسعه اقتصادی بوده‌اند و رتبه اقتصادی را پایین می‌آورند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : کسب و کارهای جدید فناوری جدید به حساب می‌آیند از این رو مانع گذاشتن جلوی آنها سم است. متاسفانه با بی‌منطقی سعی داریم جلوی توسعه فناوری اطلاعات را بگیریم. این روش‌های از سلبی آزمون و خطا خود را پس داده‌اند اما مسئولان در کشور هر سال می‌خواهند آن را تجربه کنند.

 رئیس کسب و کارهای دانش بنیان با اشاره به اینکه می‌خواهند این طرح را عادی جلوه بدهند، افزود: مسئولان این طرح تلاش دارند که به بقبولانند که چنین اقداماتی در کشورهای دیگر نیز مرسوم است اما باید بگویم که چنین نیست اگر محدویت وجود دارد برای رده‌های سنی است آن هم محدودیت با انتخاب والدین نه به انتخاب دولت.

وی در پایان با بیان اینکه اطلاعات غلط درباره طرح بدتر از خود طرح است، گفت: از ابتدا اطلاعات دقیقی درباره طرح صیانت به مردم داده نشد و به سعی کردند جلوه‌ای دیگر از طرح را به مردم نشان بدهند. هنوز نیز در این باره شفافیت نکردند و ما نمی‌دانیم تغییراتی که قرار بود اعمال شود به کجا ختم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز