خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق تعاون ایران مطرح کرد:

ساخت ۲۰۰ هزار مسکن برای کارگران واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۳۳

رئیس اتاق تعاون ایران اظهار داشت: پیش از این اتاق تعاون عهده دار ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نزدیک به شهرک‌های صنعتی یا محل‌های تجمع واحدهای صنعتی برای کارگران بود با توجه به وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال، تصمیم گرفته شد که این رقم به ۲۰۰ هزار واحد مسکونی تغییر کند‌.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا؛ بهمن عبداللهی در اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار کرد: ارزیابی من این است که نمایشگاه امسال موفق برگزار شده و بازدید‌کنندگان و شرکت کنندگان از میزان انتظار ما بیشتر بودند.

وی افزود: در بازدید وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه مذاکراتی داشتیم که چند تصمیم خوب گرفته شد. پیش از این اتاق تعاون عهده دار ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نزدیک به شهرک‌های صنعتی یا محل‌های تجمع واحدهای صنعتی برای کارگران بود با توجه به وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال تصمیم گرفته شد که این رقم به ۲۰۰ هزار واحد مسکونی تغییر کند‌. قطعاً مخاطب ما در ساخت این ۲۰۰ هزار واحد مسکونی دوستانی هستند که در نمایشگاه حضور داشتند. قول دادیم تا این تعداد واحد مسکونی را طی دو سال آینده به مصرف کننده برسانیم.

رئیس اتاق تعاون ایران گفت: منابع ساخت و ساز مسکن در بانک مسکن متمرکز است و ما تصمیماتی در این حوزه در شورای پول و اعتبار گرفته‌ایم که میزان وام مسکن افزایش یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی منعقد کردیم تا با استفاده از منابع این وزارتخانه در بانک مسکن ۳۰۰ هزار واحد مسکونی طی چهار سال آینده ساخته شود. مصالح مورد نیاز برای این گونه از ساخت و سازها و رونق صنعت ساختمان کشور خواهد داد. بسیاری معتقدند که ساخت یک میلیون مسکن در سال سخت است، من نیز معتقدم راه آسانی در پیش نداریم اما اگر اجماع و همت عملی باشد غیر ممکن نیست.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: برای تعمیق فعالیت‌های دانش بنیان مرکز نوآوری صنعت ساختمان را تاسیس کرده و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند به این مرکز برای اخذ خدمات مراجعه کند خدمات این مرکز به طور رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز