خبرگزاری کار ایران

افتتاح مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۰۸۵

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مرکز تجاری ایران در سلیمانیه عراق در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن با بیان این خبر اظهار داشت: مرکز تجاری و نمایشگاه دائم محصولات و خدمات ایرانی در راستای برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران در زمینه تسهیل ورود شرکت‌ها و کالاهای ایرانی به بازار عراق در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد و به بهره‌برداری خواهد رسید.  

وی افزود: این مرکز با ۵۷۰۰ متر مربع زیربنا و در ۴ طبقه و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ایجاد شده است.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی اضافه کرد: ساختمان مرکز تجاری ایران در سلیمانیه از امکان اختصاص فضا به شرکت‌ها و محصولات ایرانی جهت تاسیس دفتر و فضای نمایشگاهی و همچنین ارائه خدمات و مشاوره‌های بازاریابی و صادرات  برخوردار است.

به گفته پیلتن، طبقه اول این مرکز به محصولات منسوجات، پوشاک، کیف، کفش، طبقه دوم به محصولات ساختمانی، صنعتی، برق و الکترونیک، غذایی و طبقه سوم نیز به محصولات دانش‌بنیان اختصاص دارد.همچنین فضای باز این مرکز در اختیار مصالح ساختمانی، خانه‌های پیش‌ساخته، ماشین‌آلات سنگین صنعتی، راه‌سازی، ادوات کشاورزی، خودرو قرار گرفته است.

خاطرنشان می‌سازد، این مرکز که تحت نظارت سازمان توسعه تجارت ایران ایجاد شده، قرار است خدماتی همچون ارائه مشاوره بازار، بازارسازی، بازاریابی محصولات و خدمات شرکت‌ها، تهیه و ارائه اطلاعات بازار، ارائه خدمات حقوقی، ثبت برند و لوگو شرکت‌ها در کشور عراق و توسعه تعاملات با نهادهای مرتبط در بازار این کشور، ارائه خدمات تبلیغاتی، اختصاص فضای نمایشگاهی و اداری و برگزاری رویدادهای تجاری، اختصاص انبار، مشاوره در ارتباط با خدمات بانکی، کمک به انعقاد قراردادهای تجاری، ارائه خدمات لجستیک حمل و نقل، بیمه، انبار، اقامت، ایجاد و ارائه بانک‌های اطلاعاتی به مشارکت‌کنندگان در آن ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز