خبرگزاری کار ایران

وزیر مسکن خبر داد؛

برای ساخت ۱ میلیون مسکن از منابع دولتی استفاده نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۳۲۶

وزیر راه مسکن و شهرسازی اظهار داشت: برخی می‌گویند ساخت یک میلیون مسکن در سال باعث ایجاد تورم می‌شود این طور نیست چرا که از منابع دولتی برای ساخت آن استفاده نمی‌شود و منابع دیگری برای آن پیش‌بینی کرده‌ایم.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، رستم قاسمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازار مسکن به عنوان پیشران اقتصاد است اگر ما بتوانیم در بازار مسکن رونق ایجاد کنیم طبیعتاً در اقتصاد کشور رونق ایجاد می‌شود. 

وی افزود: محصولات جدیدی مخصوصاً در حوزه دانش بنیان در این نمایشگاه طرز شده که بسیار باعث خوشحالی و نشان دهنده تحول در صنعت ساختمان است. تکنولوژی و صنعتی‌سازی از اولویت‌های ما در صنعت ساختمان است.

وزیر راه مسکن و شهرسازی تصریح کرد: قیمت و سرعت دو مورد از ضروریات بخش مسکن است و سعی می‌کنیم به سرعت به آن دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال گفت: برخی می‌گویند ساخت یک میلیون مسکن در سال باعث ایجاد تورم می‌شود این طور نیست چرا که از منابع دولتی برای ساخت آن استفاده نمی‌شود و منابع دیگری برای آن پیش‌بینی کرده‌ایم. اقدامات و زیرساخت‌هایی برای جهش در حوزه مسکن ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز