خبرگزاری کار ایران

پس از گذشت چند دهه؛

آغاز مجدد حمل و نقل کانتینر با کشتی‌های فله‌بر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۴۹

چند مالک آسیایی کشتی‌های فله‌بر اعلام کرده‌اند درصدد هستند تا حمل کانتینر را بر روی عرشه کشتی‌های خود آغاز کنند این درحالی‌است که حمل و نقل کانتینر با کشتی‌های فله‌بر سال‌هاست که رخ نداده و پیشینه محدود آن به اوایل دهه ۹۰ میلادی بر می‌گردد.

به گزارش ایلنا،‌ در حالیکه بر اساس گزارش شیپینگ واچ، بالغ بر ۳۷۶ کشتی کانتینر بر در لنگرگاه های بنادر مختلف جهان به ویژه چین و آمریکا در انتظار پهلوگیری  و تخلیه بالغ بر ۲/۴ میلیون کانتینر هستند، سایت اسپلش ۲۴۷ نوشته که چند مالک آسیایی کشتی های فله‌بر اعلام کرده‌اند درصدد هستند تا حمل کانتینر را بر روی عرشه کشتی‌های خود آغاز کنند.

اگرچه این اقدام ممکن است اندکی به گره گشایی از وضعیت در هم پیچیده کنونی زنجیره تأمین جهانی کمک کند، اما آنچه مسلم است حمل کانتینر با کشتی‌های فله بر برای صاحبان کالا چندان ارزان تمام نخواهد شد.

البته تحقق این هدف مستلزم رعایت اصول محاسبات بارچینی روی اینگونه کشتی‌ها و مجهز شدن آنها به وسایل مهارکانتینرها روی عرشه، افزایش تعداد خدمه ماهر و همچنین حل و فصل مسائل بیمه و کلاس کشتی‌ها است.

حمل و نقل کانتینر با کشتی‌های فله‌بر سال‌هاست که رخ نداده و پیشینه محدود آن به اوایل دهه ۹۰ میلادی بر می‌گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز