خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

رعایت ۸۰ درصدی اصناف در محدودیت ۶ روزه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۵۱۰

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران اظهار داشت: طبق گزارش‌ها در تعطیلات 6 روزه اصناف به علت اوج گیری کرونا، میزان رعایت اصناف حدود 80 درصد بوده است. در مورد جزییات بازرسی‌های انجام شده استان‌ها تا 4 شهریور اطلاعات مربوطه را جمع آوری کرده و به اتاق اصناف اعلام خواهند کرد.

بهنام نیک‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در مورد میزان رعایت محدودیت‌ها در تعطیلی 6 روزه اخیر اصناف اظهار کرد: طبق گزارش‌ها در تعطیلات 6 روزه اصناف به علت اوج گیری کرونا، میزان رعایت اصناف حدود 80 درصد بوده است. در مورد جزییات بازرسی‌های انجام شده استان‌ها تا 4 شهریور اطلاعات مربوطه را جمع آوری کرده و به اتاق اصناف اعلام خواهند کرد، بنابراین فعلا جزییات بیشتری از تعطیلی اصناف، بازرسی‌ها، تخلفات و... نداریم.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران با اشاره به مشکلات و خسارات اصناف بیان کرد: در استان‌ها و شهرهای مختلف اصناف تلاش کردند که در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا حرکت کردند و علی رغم مشکلات و خسارات زیادی که اصناف با آن مواجه بودند تلاش خود را کردند تا برای حفظ جان مردم هم شده همدلی و همکاری لازم را برای تعطیلی و محدودیت اصناف انجام دهند.

به گزارش ایلنا همه اصناف به جز مشاغل ضروری گروه 1 از روز دوشنبه 25 مرداد تا شنبه 30 مرداد برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در سراسر کشور موظف به تعطیلی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز