خبرگزاری کار ایران

بهره‌گیری از تمامی امکانات فنی برای تامین برق پایتخت/ از ساعت ۱۲ تا ۱۸ کمتر مصرف کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۲۰۶

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از به‌کارگیری تمامی امکانات فنی این شرکت برای تامین برق پایتخت همزمان با افزایش مجدد دمای هوا خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "کامبیز ناظریان" با بیان این که بالا رفتن دمای هوا طی چند روز گذشته منجر به افزایش مجدد مصرف برق در کلان‌شهر تهران شده است، گفت: در حال حاضر تمامی امکانات در بخش‌های فنی، کارشناسی و فرهنگی به‌کار گرفته شده است تا از بروز هرگونه اختلال احتمالی در تامین برق پایتخت جلوگیری شود.

وی افزود: کنترل مصرف برق حدود یک هزار مشترک اداری و نهاد عمومی و اجرایی، مدیریت بار صنایع بزرگ در قالب تفاهمنامه‌های همکاری به گونه‌ای که خللی در فرایند تولید ایجاد نشود، استفاده از مولدهای خودتامین مشترکان بزرگ اداری، تجاری و صنعتی، آگاه سازی عمومی شهروندان و افزایش مشارکت‌های مردمی و همکاری گسترده با مشترکان و مراکز نظامی در راستای کاهش مصرف در ساعات اوج بار از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در حال حاضر با هدف تامین برق شهر تهران در حال اجرا است.  

ناظریان همچنین از تداوم هوای گرم طی روزهای آتی با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی خبر داد و از تمامی مشترکان تهرانی درخواست کرد با توجه به لزوم جلوگیری از بروز نوسان و قطعی برق به‌ویژه در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و منازل شهروندان دارای بیمار مبتلا به کرونا، حداکثر صرفه‌جویی ممکن را در مصرف برق به عمل آورده و از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف به‌ویژه در ساعات 12 تا 18 خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز