خبرگزاری کار ایران

پیگیری واکسیناسیون فعّالان زنجیره‌ی گندم، آرد و نان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۸۸۲

معاون اداری و مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در سال جاری طی دو مکاتبه که با آقای حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی داشته‌ایم واکسیناسیون کل فعّالان در زنجیره‌ی گندم، آرد و نان را خواستار شده‌ایم.

به گزارش ایلنا از شرکت بازرگانی دولتی ایران، اکبر شریف‌پور اظهار کرد: با توجه به اینکه مأموریت تأمین کالاهای اساسی و ضروری و نان مردم نیازمند تداوم خدمت‌رسانی به مردم است؛ بر لزوم واکسیناسیون کل افراد زنجیره، برای حفظ سلامت خود و مشتریان و ارباب رجوع تأکید شده است.

شریف‌پور افزود:  300 هزار نفر از جمله قشر عظیم و زحمتکش نانوایان در زنجیره‌ی تأمین گندم، آرد و نان در کشور فعالیت می‌کنند که به دلیل اینکه نوع شغل این اصناف برای تأمین کالاهای اساسی و نان مردم نیازمند صرف زمان طولانی انجام و ظایف و ارتباط مستقیم با مشتریان و ارباب رجوع است، ضرورت دارد که شاغلین این بخش در شرایط کاری مطلوب و مطمئن قرار داشته و فعالیت کنند.

وی افزود: نامه‌ی ارسالی به معاون کل وزیر بهداشت به آقای رئیسی، سخنگوی ستاد کرونا ارجاع شده و در آن مشاغل این زنجیره به‌عنوان شغل پرخطر ثبت شده است.

معاون اداری و مالی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در حال حاضر پیگیر نامه‌های ارسالی هستیم و اخیرا هم پیرو نامه های یادشده، تعجیل در واکسیناسیون را خواستار شده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز