خبرگزاری کار ایران

پروژه‌های گازی مدیریت بحران سیل و زلزله اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۰۱۶

مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیر عامل وزارت نفت و رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران از پیشرفت پروژه مقاوم‌سازی شرکت گاز استان تهران بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ملی گاز ایران،سیدباقر مرتضوی، مدیرکل اچ‌اس‌ئی و پدافند غیر عامل وزارت نفت از اهمیت مدیریت بحران در هنگام بروز مخاطرات طبیعی مانند سیل و زلزله سخن گفت و افزود: فرمانده صحنه و مدیر بحران باید دیگر مدیران را بررسی کند و برای حوادث احتمالی، سناریو تهیه کند؛ در واقع مقصود این است که افزون بر امکانات و اقدام‌ها در حوزه مقاوم‌سازی، مدیریت شرایط اضطراری اهمیت دارد و باید پیش از وقوع حوادث احتمالی، فرمانده صحنه و مدیر بحران مشخص شود و دیگر مدیران و فرماندهان را هم در سطوح پایین آماده‌سازی کند.

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران نیز درباره روند پیشرفت پروژه‌های مقاوم‌سازی در این مجموعه گفت: بلوک‌بندی شهر تهران به دو سوپر بلوک شمالی و جنوبی و میان بلوک‌ها و تجهیز آنها به شیرهای قطع گاز، جمع‌آوری شیرهای پیاده‌رو همچنین ایجاد شبکه شتاب‌نگاری به ‌طور کامل انجام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای ساخت ساختمان پشتیبانی و مرکز مدیریت بحران و ایجاد سیستم قطع اضطراری، بیش از ۷۶ درصد از مراحل کار انجام شده و پروژه مقاوم‌سازی ایستگاه های تی‌بی‌اس، مرکز کنترل اسکادا و مخابرات نیز حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران همچنین به دیگر پروژه‌های در حال اجرا در حوزه مقاوم‌سازی اشاره کرد و افزود: ساخت ساختمان کنترل مرکزی CCB، برج‌های تخلیه گاز اضطراری و مقاوم‌سازی علمک‌ها نیز در دستور کار واحد مقاوم‌سازی قرار دارد و در حال اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز