خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش صنعت برق برای برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۸۶۱

معاون هماهنگی توزیع توانیر از آماده باش همه نیروهای عملیاتی صنعت برق برای برگزاری مراسم تحلیف و حفظ پایداری شبکه برق خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ غلامعلی رخشانی مهر  در ادامه با اشاره به شرایط سخت امسال  گفت: تراز منفی 10 هزار مگاوتی تولید و مصرف می توانست باعث بروز خاموشی سراسری (بلک اوت) شود که آثار زیانباری برای کشور به همراه داشت اما با همراهی و مدیریت درستی که صورت گرفت، این اتفاق رخ نداد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر خاطرنشان کرد: این موضوع قابل مطالعه است و تجربه سایر کشورها و خاموشی های سراسری رخ داده در دنیا، نشان می دهد که این شرایط در ایران چگونه مدیریت شد.

وی با اشاره به تجربه های مدیریت بار پیک و تفاوت های این فرایند در تهران و سایر استان ها گفت: هر استانی به دلیل ویژگی های خاص خود و تمرکز انواع مشترکان مانند کشاورزی یا صنعتی، ظرفیت های جداگانه ای برای مدیریت بار دارد که به طور مثال می توان به استان های فارس و مرکزی اشاره کرد که به ترتیب هرکدام در بخش های کشاورزی و صنعتی ظرفیت های بالاقوه ای برای مدیریت بار دارند.

رخشانی مهرادامه داد: در حالی که تهران به دلیل تمرکز اداری بالا، وجود مراکز تجاری پرمصرف و متعدد و مشترکان پر مصرف، از ظرفیت های مدیریت بار مشابه سایر استان ها کمتر بهره می برد و به همین دلیل شرایط سختتری در این منطقه از کشور وجود دارد.

"کامبیز ناظریان" سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با بیان این که مدیریت و هدایت مجموعه این شرکت توسط "حسین صبوری" منجر به حصول نتایجی ارزنده در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ شده است ضمن قدردانی از همراهی و حمایت های وی، برای او در ادامه مسیر خدمت به هموطنان و صنعت برق کشور، آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز