خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در گفت‌وگو با ایلنا:

اتمام ریل‌گذاری راه‌آهن بستان‌آباد - تبریز/ استفاده از سوزن تولید داخل برای اولین بار در احداث پروژه ریلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۵۲۹

مجری طرح خط آهن «میانه - بستان آباد - تبریز» گفت: فردا ریلی گذاری این پروژه به طول 44 کیلومتر به پایان می‌رسد که برای اولین بار در ساخت پروژه ریلی از سوزن تولید داخل استفاده شده است.

علی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه فردا ریل‌گذاری پروژه راه آهن بستان‌آباد- تبریز به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: فردا همزمان با افتتاح چند پروژه ملی عمرانی، ریل‌گذاری راه آهن بستان‌آباد- تبریز به اتمام می‌رسد و تا دو ماه آینده این مسیر ریلی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ریل گذاری از ایستگاه خاوران تا ایستگاه بستان آباد به طول 44 کیلومتر به پایان رسید، ادامه داد: در تمام این مسیر از ریل ملی استفاده شده است. اداوات استفاده شده در راه آهن بستان آباد- تبریز به طور کامل تولید داخل بوده‌ است.  

مجری طرح خط آهن «میانه - بستان آباد - تبریز» تاکید کرد: برای اولین بار از سوزن تولید داخل در پروژه بستان آباد- تبریز استفاده شده و در دنیا تعداد محدودی از کشورها توان ساخت سوزن خطوط ایستگاهی را دارند. پیش از این در طرح‌های تعمیراتی از سوزن تولید داخلی استفاده شده و این برای اولین بار است که در پروژه احداثی از سوزن تولید داخل استفاده می‌شود.

محمودزاده گفت: پس از پایان ریل گذاری عملیات و تست‌های استانداردهای سیر راه‌آهن انجام می‌شود و پس از زیرکوبی و رگلاژ و رعایت الزامات راه آهن، خط زیر بار عبور می‌رود.

وی افزود: با افتتاح قطعه راه آهن بستان آباد- تبریز این خط تکمیل می‌شود و مسیر ریلی جدید تهران- تبریز 114 کیلومتر مسیر را کوتاه مدت می‌کند و زمان سفر را تا 4.5 ساعت کاهش می‌دهد.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز