خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌وگو با ایلنا:

کمبود مواد اولیه برای تولید واکسن برکت کذب است/ ۱.۳ میلیون دوز را تحویل وزارت بهداشت دادیم/ مسئول توزیع واکسن نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۴۷

معاون هماهنگ کننده ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین مواد اولیه واکسن کرونا کوو ایران برکت نداریم، گفت: تا کنون 5 میلیون دوز واکسن تولید کرده‌ایم و 1.3 میلیون دوز تحویل وزارت بهداشت داده‌ایم.

سید مصطفی سید هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره میزان تولید واکسن کوو ایران برکت و تحویل آن اظهار داشت: تا به امروز نزدیک به 5 میلیون دوز واکسن برکت تولید شده و از این تعداد یک میلیون و 300 هزار دوز واکسن برکت تحویل وزارت بهداشت شده است.  

وی تاکید کرد: پس از تولید واکسن، اقدامات و عملیات کنترل کیفی در بازه زمانی حدود 16 تا 20 روز انجام می‌شود و پس از آن، واکسن‌ها تحویل مجموعه وزارت بهداشت می‌شوند.  

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بیان اینکه در حال حاضر واکسن کوو ایران برکت با ظرفیت هفتگی یک میلیون و 200 هزار دوز در حال تولید است، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچ مسئولیتی در بخش توزیع واکسن ندارد و هر آنچه که تولید می‌شود را به وزارت بهداشت تحویل می‌دهد و مسئولیت توزیع در حوزه وزارت بهداشت است.

سیدهاشمی درباره اخباری مبنی بر نبود مواد اولیه برای تولید و احتمال تاخیر در تولید به همین علت، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هیچ مشکلی در تامین مواد اولیه برای تولید واکسن کووایران برکت ندارد و اخباری که درباره نبود و کمبود مواد اولیه تولید واکسن منتشر شده، کاملا تکذیب می‌شود.   

گفتنی است تاکنون بیش از 500 هزار دوز واکسن کووایران برکت در واکسیناسیون عمومی تزریق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز